۱۰ تغییر کاربری غیرمجاز در ساری قلع و قمع شد

ساری

میجیک/مازندران مدیر جهاد پرتانیان ساری از اجرای 10 دستور تخریب تغییر کاربری غیرمجاز در زمین کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران، سید اسماعیل علوی اظهار داشت: در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی 10 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در روستاهای علیکلا، کنیم، لالا، واری انجام شد. و شهر کیاسر از منطقه چهاردانگه شهرستان ساری قال و کامن.

وی افزود: 9 مورد منطبق با ماده 3 و 1 مورد منطبق با تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغات، تغییر کاربری غیرقانونی در اراضی کشاورزی اعم از ابنیه و ساختمان های نیمه کاره با حضور آنها. از سوی کارشناسان آمایش سرزمین، معاونان دادستان و عوامل پلیس و امنیت شهر از بین رفت.

مدیر جهاد کشاورزی ساری ادامه داد: با تخریب ساخت و ساز دو هزار و 240 متر مربع زمین کشاورزی مرغوب به چرخه تولید بازگشت.

علوی از مردم خواست با ممانعت از خرید اراضی متصرف غیرمجاز خارج از محدوده شهر با تغییر کاربری و با ذکر جهاد کشاورزی در مورد نوع کاربری قبل از ساخت و ساز از مشکلات حقوقی و قضایی در آینده جلوگیری کنند.

وی هرگونه فعالیت مغایر با عملیات زراعی، زراعی و باغی در قالب عمران و سایر اقدامات تعیین شده توسط جهاد کشاورزی را تغییر کاربری دانست و گفت: در صورت مشاهده تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز اراضی کشاورزی از طریق سامانه 131 اطلاع رسانی می شود. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا