گردشگری اقتصاد ژاپن را روسپید کرد
یک نظرسنجی تجاری نشان می دهد که فعالیت در بخش خدمات ژاپن در ماه فوریه گسترش یافته است و سود آن را برای نیم سال افزایش داده است که به کمک تقاضای شدید در گردشگری و عرضه محصولات جدید کمک کرده است.
به گزارش میجیک، بخش خدمات حوزه مثبتی برای اقتصاد بوده و تا حدودی ضعف تولید ناشی از کاهش تقاضای جهانی را جبران میکند. PMI خدمات آخرین بار در ماه فوریه به 52.9 افزایش یافت.
ژاپن برای هشتمین ماه متوالی در ژانویه بیش از دو میلیون بازدید کننده داشت و زمینه را برای یک سال رکورد گردشگری فراهم کرد. گردشگری ورودی بخش مهمی از اقتصاد ژاپن است و برای اولین بار در سال گذشته، هزینه بازدیدکنندگان سالانه از 5 تریلیون ین (33.28 میلیارد دلار) فراتر رفت.
بر اساس گزارش رویترز، با استخدام شرکتهای بخش خدمات، کارگران تمام وقت، اشتغال با سریعترین سرعت از ماه می افزایش یافت. PMI ترکیبی که ترکیبی از ارقام فعالیت های تولیدی و خدماتی است، از 51.5 در ژانویه به 50.6 در فوریه کاهش یافت.
انتهای پیام