کمبود فشنگ داریم/ باید به اردوهای برون مرزی بیشتری اعزام شویم

میجیک/کرمانشاه بانوی ملی پوش ایران با اشاره به کمبود فشنگ برای تپانچه ملی پوش ایران گفت: اگر فدراسیون اردوهای بیشتری در خارج از کشور برگزار کند، می توانیم فشنگ های بیشتری تهیه کنیم.

هانیه رستمیان در حاشیه اردوی تیم ملی تپانچه در کرمانشاه در گفت وگو با میجیک، با اشاره به عملکرد خود در مسابقات جهانی باکو، اظهار کرد: خوشبختانه در این مسابقات رکورد خوبی به دست آوردم، فینالیست شدم و مدال نقره را کسب کردم. این مسابقه و در کل می توان گفت تجربه خوبی کسب کردم.

وی ادامه داد: از سال گذشته پس از مسابقات جهانی مصر که در آن سهمیه المپیک را کسب کردم، تمام هدفم فینالیست شدن در مسابقاتی بود که در آن شرکت کردم و در فینال تجربه کسب کردم که خوشبختانه در باکو این اتفاق افتاد و من. فینالیست شد

این ملی پوش تپانچه ایران تصریح کرد: سعی می کنم در مسابقات پیش رو از جمله قهرمانی جهان باکو رکورد بالاتری به ثبت برسانم و تجربه حضور در فینال را تا المپیک پاریس افزایش دهم.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی به طور منظم برگزار می شود، افزود: در زمین تپانچه بادی تمرینات بدون مشکل پیش رفت و مشکل خاصی وجود نداشت اما در رشته 25 متر همیشه مشکل داشتیم. کمبود کارتریج

رستمیان تاکید کرد: امیدواریم با برنامه ریزی فدراسیون اردوهای برون مرزی بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم فشنگ های بیشتری تهیه کنیم و با خود بیاوریم.

وی ادامه داد: با حل مشکل فشنگ تمرینات خوبی در دو ماده 25 متر و 50 متر خواهیم داشت و همانطور که نتایج نشان می دهد شانس کسب سهمیه در این دو رشته را داریم.

تیراندازی غیر قابل پیش بینی است

سجاد پورحسینی دیگر ملی پوش تپانچه ایران که به تازگی مدال طلای تپانچه 10 متر جام جهانی باکو را کسب کرده است نیز در حاشیه این اردو به میجیک گفت: تیم ملی تپانچه در جام جهانی باکو عملکرد خوبی داشت.

وی ادامه داد: یک هفته بعد از مسابقات اردوی تیم ملی برای ادامه تمرینات تمدید شد.

ملی پوش تپانچه ایران افزود: در اردو سعی کردیم به آمادگی مطلوب برسیم و خود را برای بازی های آسیایی باکو و هانگژو آماده کنیم.

وی با بیان اینکه تیراندازی رشته ای غیرقابل پیش بینی است، گفت: نمی توان در دو ماده مهم قول کسب سهمیه و مدال داد اما تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نتیجه را بگیرم.

پورحسینی در ادامه درباره شرایط برگزاری مرحله یک هشتم اردو در کرمانشاه گفت: اردوی خوبی را با میزبانی خوب در کرمانشاه شاهد بودیم و فرصت خوبی برای بازیکنان ملی پوش است تا در شرایط جوی و سالن های مختلف به تمرینات خود ادامه دهند.

وی هشدار داد: در این اردو ورزشکاران مستعد کرمانشاهی می توانند در کنار تیم ملی به خوبی تمرین کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا