کسانی شعار زن، زندگی سر می دهند که نسبتی با این شعار ندارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی رمضانی شنبه شب در مراسم اولین جایزه شهید فاطمه اسدی که با حضور مدیرکل حوزه زنان و خانواده وزارت کشور در شهرستان کامیاران برگزار شد، اظهار داشت: زنان هنرمندترین هستند. و خلاق.کار خداوند متعال».

وی افزود: زنان مقدس هستند و حضرت هاجر(ع) و حضرت فاطمه(س) نمونه هایی از زنان مقدس و الگوهای اسلام هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: زنان شریف هستند و مقاومت زنان در اسلام و سخنان پیامبر بارها و بارها تکرار شده است.

رمضانی اذعان می کند: متأسفانه امروز در کشورهای غربی زن مورد آزار قرار می گیرد، جامعه غربی با زن به عنوان کالا برخورد می کند و بنیان خانواده فرو ریخته است.

وی افزود: امروز کسانی هستند که شعار زن، زندگی و آزادی می گویند که ربطی به زن، زندگی و آزادی ندارد و نمونه بارز آن شهیده فاطمه اسدی است که به دست خودخوانده های دموکرات به شهادت رسید. آزادی می خواهند

نماینده سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: جمهوری اسلامی از مکتب اسلامی بیرون آمده است که همیشه به شأن و جایگاه زن احترام می گذارد و زنان را به مقام های عالی رسانده است.

رمضانی بیان کرد: کار ویژه زنان تربیت انسان است و انسان مخلوق زنان است و زنان ایرانی جزو پرافتخارترین و بهترین زنان جهان هستند زیرا افرادی چون شهید سلیمانی، شهید حججی و شهیده فاطمه اسدی را تربیت کرده اند.

وی افزود: در حوزه زنان ایران مدعی است اما دشمن از رسانه ها استفاده می کند و جمهوری اسلامی را متهم به تضییع حقوق زنان می کند در حالی که بیش از 60 درصد دانشجویان، دانشمندان، نخبگان و کارشناسان علمی کشور را زنان تشکیل می دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: احترام و اهمیت دادن به زنان در نظام جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند و مهم است و حمایت از آزادی و زندگی زنان حق آنان است.

وی افزود: روند افزایش طلاق به دلیل دوری از گفتمان اصیل اسلامی است و برای کاهش این آسیب باید الگوی زن مسلمان موفق به زنان معرفی شود.

دکمه بازگشت به بالا