کارخانه قند یاسوج احیاء شد

کارخانه قند یاسوج احیا شد

با تلاش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و در مراسمی با حضور رئیس جمهور پس از شش سال کارخانه قند یاسوج مرمت و احیا و به بهره برداری رسید.

به گزارش میجیک، عصر امروز دوشنبه پنجم تیرماه در سفر استانی کهگیلویه و بویار احمد، کارخانه قند شهدای یاسوج پس از شش سال با تلاش ستاد اجرایی فرمان امام احیا شد و پس از آن به تولید بازگشت. از طریق فرآیند بازسازی و نوسازی.
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم میزان سرمایه گذاری انجام شده در این مجموعه را 170 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با راه اندازی مجدد این کارخانه برای 200 نفر اشتغال مستقیم و برای 600 نفر غیرمستقیم ایجاد می شود. . .
عارف نوروزی افزود: این کارخانه ظرفیت تصفیه 28 هزار تن شکر زرد در سال را دارد. همچنین 16 هزار تن شکر سفید از چغندر در این مجتمع تولید می شود.
وی در این مراسم اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام در استان کهگیلویه و بویراحمد در 13 هزار پروژه بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است که یکی از این پروژه ها احیای همین کارخانه قند یاسوج است.
وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام با کمک معاون اول رئیس جمهور 400 مورد از واحدهای راکد و معلول را احیا کرده است.
نوروزی ادامه داد: در دهه 90 شاهد از دست رفتن فرصت ها و تعطیلی این کارخانه ها بودیم. احیای این کارخانه 60 ساله که به نماد صنعت و امید استان تبدیل شده است با دستور رئیس جمهور و تاکید معاون اول رئیس جمهور به اتمام رسیده و با خرید 51 درصد سهام بانک تجارت و مشارکت بانک تجارت.
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه این وزارتخانه 10 هزار تن شکر خام در اختیار کارخانه قرار داده است، افزود: در فصل بهار و پاییز که فصل برداشت چغندر قند است، می توانیم هر ساله 1000 تن شکر چغندر در اختیار کارخانه قرار دهیم. روز، و در زمستان جدا». در طول سال 400 تن شکر و عصاره تصفیه شده قابل تهیه و مصرف در جامعه است.
رئیس ستاد فرمان امام همچنین از احداث کارخانه ای به نام «کارخانه فرآوری گیاهان دارویی» در گچساران توسط این ستاد خبر داد و بیان کرد: حدود 4500 متر فضای تولیدی برای این کارخانه ساخته و 750 تن فرآورده های گیاهی تولید کرده ایم. هر سال با سرمایه گذاری 150 میلیاردی. تومان فرآوری و وارد بازارهای مصرف و صادرات می شود و از محصولات این گیاه برای تولید داروهای گیاهی و اسانس عصاره های گیاهی استفاده می شود.
رئیس جمهور در این مراسم با قدردانی از تلاش های انجام شده گفت: از تلاش های ستاد اجرایی فرمان امام برای احیای کارخانه قند یاسوج تشکر می کنم. شادی و امید را به خانواده های کارگران این مجموعه بازگردانید.
رئیسی افزود: کارخانه کندیاسوج و کارخانه آرد که در نزدیکی این مجموعه قرار دارند به دلیل قرار گرفتن در داخل شهر همواره مورد توجه مردم هستند و چشم مردم یاسوج به این مجموعه تولیدی معطوف است و شروع به کار می کند. از نو. و امروز در حال تفریح ​​هستند. ما آن را در چشم مردم و خانواده ها می بینیم.
وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام نه تنها در این استان بلکه در سراسر کشور است و کارهای مفیدی را برای خدمت به مردم انجام می دهد.
رئیسی ادامه داد: احیای مجموعه های تعطیلات و نیمه تعطیلات باید با قوت ادامه یابد و با این گام جهادی رشد تولید حاصل می شود.

کارخانه قند یاسوج احیا شد

کارخانه قند یاسوج احیا شد

کارخانه قند یاسوج احیا شد

کارخانه قند یاسوج احیا شد

کارخانه قند یاسوج احیا شد

کارخانه قند یاسوج احیا شد

کارخانه قند یاسوج احیا شد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا