چهارمین پیروزی تیم هاکی روی یخ زنان ایران در قهرمانی آسیا

زنان ایران | قهرمانی آسیا

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد امارات را شکست دهد.

به گزارش میجیک، تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران عصر امروز (پنجشنبه) در ادامه رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا به مصاف تیم امارات رفت و پس از غلبه بر تیم های هند، کویت و قرقیزستان به چهارمین پیروزی متوالی خود دست یافت.

تیم ایران با نتیجه 14 بر صفر امارات را شکست داد.

این دیدار در ست اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران، در ست دوم با نتیجه ۴ بر صفر به سود ایران و در ست سوم با نتیجه ۶ بر صفر به پایان رسید. 0 برای تیم ایران

تیم ملی هاکی روی یخ ایران که تنها سه سال است در این رشته فعالیت دارد، برای اولین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده و برای حضور در نیمه نهایی و حضور در جمع چهار تیم برتر به این برد نیاز دارد.

اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورفشمی، شبنم عرب، عسل حیدری، هادیه فرهام، دیانا فرهام. زهرا قاسمی و آرزو ایزدی نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.

فرزاد هوشیدری و اعظم سنایی سرمربیان و مربیان تیم ملی اعزامی ایران هستند و اویس حسن زاده نیز به عنوان سرپرست تیم ملی کاروان اعزامی را همراهی می کند.

روند برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به این صورت است که 8 تیم در دو گروه چهار تیمی به رقابت می پردازند و تیم ایران در دو سطح است. دو تیم برتر دسته دوم به مرحله بعد صعود کرده و با تیم های سوم و چهارم دسته اول رقابت خواهند کرد و برنده این دو دیدار برای بازی با تیم های اول و دوم راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد. سطح اول و برنده فینالیست خواهد بود و بازنده مسابقه رده بندی را برگزار می کند.

تیم ایران در دیدار نیمه نهایی روز شنبه 26 اردیبهشت ماه از ساعت 17 به وقت تهران به مصاف تیم سنگاپور می رود تا در دیدار پایانی به مصاف سنگاپور، تیم دوم گروه 1 آسیا راه یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا