پیروزی تیم ملی هندبال دختران ایران مقابل هند/ نبرد برای سهمیه جهانی

تیم ملی هندبال بانوان ایران در چهارمین دیدار رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا مقابل هند به برتری دست یافت.

به گزارش میجیک، دختران فوتبال ایران امروز در دیدار پایانی مرحله گروهی قهرمانی جوانان آسیا به مصاف هند رفتند.

الناز یارمحمدتوسکی دروازه بان تیم ملی ایران که سیو خوبی داشت در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

تیم ملی هندبال ایران در پایان مرحله گروهی با دو برد مقابل ازبکستان و هند و دو باخت مقابل چین و چین تایپه سوم شد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

تیم ملی ایران در ادامه این مسابقات باید با چهار تیم از گروه مقابل دیدار کند. همچنین تیم چهارم این گروه و تیم سوم از گروه مقابل به مصاف یکدیگر می روند و برنده این دو بازی برای کسب عنوان پنجمی و سهمیه جهانی به مصاف هم می روند.

فاطمه محمدخانی مربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران پس از پایان این دیدار گفت: تیم هند سال گذشته قهرمان جوانان آسیا شد. بازی سختی بود، اما بازیکنانم منظم بازی کردند و پیروز شدیم. روز جمعه با برنده دیدار هنگ کنگ – قزاقستان دیدار خواهیم کرد و امیدواریم سهمیه جهانی را کسب کنیم.

مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از 9 تا 18 تیرماه در هنگ کنگ برگزار می شود. در این مسابقات تیم ها در مراحل اولیه در دو گروه به رقابت می پردازند. در گروه اول تیم های هنگ کنگ، قزاقستان، کویت، ژاپن و کره و در گروه دیگر ایران با چین، ازبکستان، چین تایپه و هند همگروه است.

5 تیم برتر این رقابت ها به مسابقات جهانی مقدونیه شمالی راه خواهند یافت. تیم ملی نوجوانان دختر ایران در دور قبلی این رقابت ها دوم شد و جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست آورد.

فاطمه مرحیس، الناز یارمحمد توسکی، مائده اشاک، آرزو بهمئی، سعیده غضنفری، صبا زنگنه، نگین رحمانی، هانیه شاهواییسی، نسترن فراهانی، راحله اعتمادی پور، الهه نیکان، زهرا شعبانی کهبنانی 17 بازیکن تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

مریم رضائیان سوپروایزر، غلامعلی اکبرآبادی مدیر فنی، فاطمه محمدخانی و سیده مریم فخری مربیان فنی و مهدیه کنگرانی فراهانی به عنوان کادرفنی فیزیوتراپیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا