پژوهشگران و فناوران تعهد انسانی و اسلامی در اعتلای ایران دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین فرزانه کلاه وی صبح یکشنبه در سخنانی در شصت و هفتمین جلسه عمومی شورا اظهار داشت که جهان غرب با خواندن آزادی کاذب به شکست این سیاست با تمام ابتذال خود پی برده است. به عنوان مثال، در تیرماه امسال، دادگاه عالی آمریکا پس از پنجاه سال قانونی بودن، حق سقط جنین را تعیین کرد، زمانی که یک زن در جمهوری اسلامی با نیروی زنانه خود که خداوند در او به ودیعه گذاشته است، همراه با آن. ایمان عمیق و پاکی و معصومیت نقش علمی، سیاسی و اجتماعی بی نظیری را در جامعه ایران و جهان ایجاد کرده است. متشابه در معنا و مدل، حضرت صدیقه طاهره.س) نقش را در همه ابعاد به خوبی ایفا می کند و در عمر کوتاه خود مسیر را نشان می دهد.

زیرساخت های وجود زنان عفیفه را فراهم کنید

وی ادامه داد: مثلا نهضت سیاسی بعد از رحلت پیامبرپ) به خصوص قابل مشاهده است. شبانه شخصاً به درب اهل مدینه می رفت و اوضاع و احوال و اوج خطبه را توضیح می داد. فدکی حضرت در دفاع از حق و پاسداری از ولایت بود. در همان زمان، او یک کودک منحصر به فرد را تربیت کرد و مشخص است که این مدل همیشه کار می کند.

کلاه وی تصریح کرد: وظیفه زنان و زنان مسلمان امروز این است که با الگوگیری مناسب و کامل از پیامبر، سومین الگوی زن را به جهانیان معرفی کنند. وظیفه دستگاه های اجرایی و مسئول این است که با حمایت و کمک، زیرساخت های لازم برای وجود زنان و دختران را فراهم کنند. در این راستا درخواست خانم هایی که به من گفته شده را به مدیر شهری برسانم.

وی افزود: اولین نکته در این زمینه وجود باغ های بانوان در سطح شهر است که علاوه بر داشتن ظرفیت مناسب در سطح شهر باید از نظر کمی و کیفی توسعه و به روز شود.

هفته پژوهش و ظهور ایران

نماینده مجلس شورای اسلامی اصفهان گفت: اصفهان یکی از شهرهای دوستدار کودک است، مشکلی که مادران تصور می کنند این است که در مسجد جایی برای سرگرمی کودکان با مادرانشان وجود ندارد. برای تربیت دینی کودکان کمبود فضا برای کودکان در مساجد خطر آسیب رساندن به سلامت معنوی را دارد و انتظار می رود با همکاری مساجد برنامه هایی در مدیریت شهری اجرا شود.

وی با اشاره به حضور در هفته پژوهش گفت: این هفته برای همه پژوهشگران و پژوهشگران است کارشناسان فناوری تلفیق تعهدات بشردوستانه و اسلامی و گام برداشتن در جهت اعتلای ایران را به ایران تبریک می گوییم و امیدواریم این پژوهش در حل مشکلات اصلی کشور مؤثر واقع شود. همانطور که دیروز در نمایشگاه بین المللی ایران سخت دیدم بسیاری از جوانان با شرکت در این نمایشگاه می توانند غرور ملی بازدیدکنندگان را زنده کرده و امید به آینده کشور را افزایش دهند.

دکمه بازگشت به بالا