پویش «مثل هانیه شو» برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، گروه دانش آموزی «ماسال هانیه» که سال گذشته مصادف با هفته حجاب و عفاف بود با افتتاح پروژه موفق «ایستگاه» برگزار شد. سلام عشاقی» و برای اولین بار در ایستگاه مترو تهران، راهی جدید، مؤثر و ابتکاری برای جلب دل زنان ایرانی مشتاق و انجام واجبات فراموش شده خود (واجب به معروف و نهی از منکر) است. الگوی عملیاتی موفق به عنوان کار فرهنگی تمیز در اختیار تمامی علاقمندان به فرهنگ در این حوزه در سراسر کشور قرار گرفته است و قصد دارند امسال همزمان با حجاب و عفاف طرح های جدیدی را در فضای مجازی آغاز و اجرا کنند.

برگزاری کمپینی با عنوان «مثل هانیه باش» با توضیحات «به دوستت روسری هدیه بده. دادن و حجاب خود را تکمیل کرد» که از 9 خرداد ماه همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) است.س) و امیرالمنین (آ) شروع و تا عید غدیر ادامه خواهد داشت. برای شرکت کنندگان برتر در این کمپین هدایایی عالی از جمله سفر کربلا و زیارت حرم حضرت اباعبدالله(ع)آ) این جایزه طی مراسمی در 31 تیرماه مصادف با روز حجاب و عفاف اهدا خواهد شد.

آغاز کمپین

توجه داشته باشید که مجموعه دانشجویی امسال “مثل هانیه” نه تنها در فضای مجازی بلکه در فضای واقعی نیز حضور دارد. راستی هفته حجاب و عفاف با طرحی با عنوان “ون یک لبخند” در میدان تهران از جمله روبروی مترو حقانی، میدان بازار دوم قرن نازی، میدان ولیعصر، میدان هفت تیر، دریاچه چیتگر و… با طرح فرهنگی جدید. ، میزبان یک خانم تهرانی بود. این مجموعه از تمامی بانوان تهرانی دعوت می کند تا مانند هانیه به تیم دانشجویی فولکس واگن بپیوندند شگفت زده سلام تا از هدایای ویژه این گروه بهره مند شوند.

دکمه بازگشت به بالا