پرونده لیگ برتر والیبال زنان باز شد/ آغاز رقابت مدعیان در اصفهان و یزد

اصفهان

میجیک/ اصفهان پرونده فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور با دیدار تیم های ذوبی ها مقابل مهرسان اصفهان و سایپا مقابل جوانان زرتشتی یزد آغاز شد.

هفته اول مسابقات انتخابی لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور فردا (پنجشنبه 13 آبان) از ساعت 16:00 با برگزاری پنج دیدار در شهرهای اصفهان، یزد، تهران، رفسنجان و شیراز آغاز می شود.

در اصفهان Z start اصفهان یکی از تیم های باسابقه و با سابقه لیگ که فصل گذشته نایب قهرمان شده بود در ورزشگاه ملت میزبان مهرسان تهران بود، تیمی که این فصل وارد لیگ والیبال شده است. .

ذوبی ها در این فصل با توجه به مدیریت مجدد اسانس باریج کاشان و لژیونر شدن مونا دریس محمودی بازیکنان جدیدی جذب کرده است. نیمکت آهنی این فصل خواهد بود

فرزانه مرادیان، زهرا شیری، مائده اسکندری، محدثه مشتاقی، مینا بختیار، زهرا قنواتی، فاطمه عنایت، نیلوفر یمینی، مینا کریمی، بهار بهرامی‌نیا، فرزانه زارعی و فرانک بابلیان کاپیتان‌های سابق این تیم در فصل جاری از شهرداری قناعتی قرارداد اضافه کردند. و الهه پورصالح از پیکان نیز بازیکنان جدید این فصل ذوبی ها خواهند بود.

در یزد تیم سایپا مدافع عنوان قهرمانی در یزد میهمان جوانان زرتشتی یزد بود. پیکان تهران در خانه میزبان باریج اسنس کاشان است.

ریف اصفهان که فصل گذشته با برشی از بازیکنان جوان بومی رقابت بسیار خوبی را در لیگ دسته اول به نمایش گذاشت و توانست سهمیه لیگ برتر را کسب کند، در شیراز به مصاف ستاره پارسی می رود.

شهرداری ورامین یکی دیگر از تیم های راه یافته به لیگ بانوان این فصل در رفسنجان میهمان مس رفسنجان است.

اولین دوره لیگ برتر بانوان فصل 1400 روزهای پنجشنبه و دوشنبه هر هفته برگزار می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا