واگذاری بیش از ۴۵۰۰ میلیارد ریال سفارش کار به سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان

سازندگان

میجیک/خوزستان مدیر تدارکات و کالاهای شرکت ملی حفاری ایران گفت: در سال جاری بیش از 4500 میلیارد ریال سفارش کار به سازندگان و شرکت های دانش بنیان داده شده است.

رامتین طهماسبی پور در گفت وگو با میجیک، با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان داخلی، اظهار کرد: بیش از 4500 میلیارد ریال سفارش کار مربوط به ساخت و ساز و خرید قطعات و تجهیزات مورد نیاز این شرکت در سال جاری برای صنعتگران، تولیدکنندگان و دانش پایه داده شده است.

وی افزود: این اقلام شامل 850 قلم قطعه و تجهیزات است که در قالب 340 درخواست ارائه شد. تاکنون 50 درصد کالاهای درخواستی تحویل شرکت و پرداخت آن انجام شده و مابقی در مرحله ساخت و تدارکات می باشد.

مدیر امور تدارکات و محصولات شرکت ملی حفاری ایران گفت: محور محرک بالا، نوع شیر دمنده مربوط به ایمنی دکل، شیر پروانه ای، قطعه پمپ سیال، ماژول پمپ، دندانه کلید مته، نوع روغن. و گریس و کابل بالایی. حفاری وینچ و توری گل یکی از موارد استراتژیک در صنعت حفاری است.

طهماسابی پور گفت: همچنین بخشی از خریدها مربوط به الزامات ایمنی و تجهیز کمپ به ماشین آلات حفاری بوده که امید است رضایت کارفرما و همکاران را در پی داشته باشد.

مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه 85 درصد از شرکت های طرف قرارداد در زمینه تامین کالا به صورت بومی در استان خوزستان درخواست دارند، گفت: طرح جامعی انجام شده است. آماده برای بعدی سال برای پاسخگویی به نیازهای فنی و خدماتی شرکت و طبق سفارش این کار مدیریتی شامل تهیه ریل های راهنما فوقانی، قطعات تجهیزات خدمات فنی شامل پمپ های فشار قوی و تجهیزات خدماتی ویژه مانند نمودارگیری سیال حفاری، چاه سنجی می باشد. و عملیات ویژه

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا