همه ما مسئول این انقلاب هستیم و باید دین خود را به آن ادا کنیم

یکی از فرماندهان پیشکسوت کمیته انقلاب اسلامی گفت: باید تا آخر عمر برای انقلاب تلاش کنیم و امروز نیز باید به پلیس کمک کرد و آنها را رها نکرد.

به گزارش میجیک، سید مجتبی سید عبداللهی در مراسم بزرگداشت تاسیس کمیته انقلاب اسلامی که ظهر امروز با حضور فرمانده فرجا در ستاد فرماندهی فراجا برگزار شد، اظهار کرد: در این مراسم با حضور در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امام حسین (ع) و امام حسین (ع) در سال 1380 در 1398 بهمن ماه سال 1393 در محل ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. وی گفت: نیروی انتظامی کشور سازنده و فعال است. فرمانده شهامت داشت که او را ترک نکند. ما از زحمات شما، نیروی پلیس قدردانی می کنیم و از برگزاری این رویداد که ما را گرد هم می آورد سپاسگزاریم.

مشاور رئیس پلیس راهور ادامه داد: همه باید تلاش کنیم و هرگز انقلاب را در زندگی خود رها نکنیم.

سید عبداللهی ادامه داد: ما در کمیته سن و سال با هم کار می کنیم و از هیچکس توقعی نداریم. الان هم از نیروی انتظامی جدا نیستیم و باید کنار هم بمانیم و از انقلاب دفاع کنیم. باید همدیگر را جمع کنیم و در گروه ها و کمیته های خاصی که تشکیل شده است بمانیم و ایمان را حفظ کنیم و خط امام را ادامه دهیم.

فرمانده سابق کمیته انقلاب اسلامی گفت: همه ما در قبال این انقلاب مسئولیم و باید به آن عزت بدهیم. ما باید چشم و گوش پلیس در سطح جامعه باشیم و موارد خاص را به پلیس گزارش کنیم. برادران و خواهران به کار خود ادامه دهید و فکر نکنید که بازنشسته شده اید. ما برای این انقلاب تلاش می کنیم تا دشمن ناامید شود.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا