نیلوفر اردلان: در سوپر لیگ هیچ تیمی زنگ تفریح بقیه نیست/ تیم ملی برنامه می‌خواهد

اردل | زنگ تفریح

مربی تیم فوتسال بانوان پیکان در خصوص سوپرلیگ بانوان گفت: هشت تیم حاضر نشان داده اند که چیزی دارند و همه تلاش می کنند تا شان و جایگاه خود را بازگردانند.

به گزارش میجیک، دو هفته از سوپرلیگ فوتسال بانوان می گذرد و سه تیم نفت آبادان، نصر فردیس و پیکان تهران هر کدام با 6 امتیاز و با تفاضل گل در رده های اول تا سوم قرار گرفته اند.

سرمربی پیکان نیلوفر اردلان در گفت وگو با میجیک به برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: این دو هفته شرایط و حساسیت های خاص خود را دارد. ما با مشکلات زیادی روبرو هستیم و زمان می برد تا وارد یک روال خوب شویم. بازیکنان ما دوران سختی را در تمرینات بدنی پشت سر گذاشتند. البته روند ما رو به بهبود است و هر بازی بهتر می شویم.

وی درباره سطح کیفی تیم های حاضر در سوپرلیگ بیان کرد: تقریبا هیچ تیم تفریحی در سطح مسابقات وجود ندارد. شاید تیمی که با آن روبرو هستیم نام متفاوتی نسبت به سایر تیم ها داشته باشد، اما این نشان می دهد که آنها چیزی دارند و بازی خوبی ارائه می دهند.

اردلان افزود: 8 تیمی که اکنون در آنجا حضور دارند نشان داده اند آنچه را که لازم است دارند و تیم های برتر لیگ فوتسال ایران هستند. در حالی که این تیم از یک رده بالاتر است، همه آنها برای بازگرداندن حیثیت و جایگاه خود سخت تلاش می کنند و دوست ندارند جایگاه اصلی خود را از دست بدهند.

وی با بیان اینکه سوپرلیگ جذابیت خاص خود را دارد به نوع بازی در سه دور اشاره کرد و گفت: با این روش موافق نیستم که در سه دور با این تیم روبرو شویم و از بازی لذت خواهم برد. دو دور برگزار کرد که عادات است

سرمربی پیکان درباره عملکرد این تیم در دو هفته ابتدایی سوپرلیگ گفت: عملکرد تیم در این دو هفته در واقع 50 درصد تیم ماست و هنوز راه زیادی در پیش است. هر هفته سعی می کنیم اشتباهات را برطرف کنیم.

اردلان در بخشی دیگر از این گفتگو به تیم ملی فوتسال بانوان اشاره کرد و با بیان اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا تا سال 2026 برنامه ای برای برگزاری جام دولتی فوتسال بانوان ندارد، تاکید کرد: تجربه نشان می دهد که یک سری مسابقات بانوان را با هم برگزار می کنند. بنابراین برای تیم ملی با مدیریت جدیدی که آمده باید برنامه ریزی درست و بلندمدت داشت تا اگر روزی بازی کردیم تیم ما آماده باشد.

وی در خصوص پیگیری های فدراسیون برای مسابقات فوتسال بانوان در آسیا گفت: از طریق فدراسیون نامه ای برای برگزاری جام باشگاه ها، جام ملت ها ارسال شده است. امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود و فوتسال بنی افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا