نگاه نظام به بانوان نگاهی تکریمی و تعالی‌بخش است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علیرضا قاسمی فرزاد در اولین کنگره بانوان تاثیرگذار استان ضمن تبریک و تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: بانوان در عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بسیار فعال هستند. و مهمترین نقش در خانواده است.»

وی با اشاره به اینکه در صورت فروپاشی خانواده نقش زنان در آن بسیار مهم است، افزود: جمهوری اسلامی هیچ محدودیتی برای زنان قائل نیست و زن همواره نقش حساسی دارد. تاثير گذار دارند و دارند

استاندار همدان با بیان اینکه نقش زنان در دوران جنگ نقشی بی بدیل است و زنان پشتوانه، تأثیر و نیروی محرکه برای نقش آفرینی هستند، ادامه داد: 60 درصد دانش آموزان را زنان تشکیل می دهند که نشان می دهد. نابوا و این استعداد غنی است که به آن توجه شده است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه 34 درصد کادر پزشکی کشور را بانوان تشکیل می دهند و در دوران کرونا خوش درخشیدند، تصریح کرد: 30 درصد مدیریت کشور در دست زنان بوده و در دولت سیزدهم نیز مدیران شایسته ای بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: تاکید بر حقوق زنان در قانون منعکس شده است و این اصل و نسب برگرفته از دیدگاه قرآن در مورد زن می فرماید: زنانی که با رفتار و عمل و استقامت در اجتماع هستند بسیار تأثیرگذارند.

دکمه بازگشت به بالا