نتایج آخرین عرضه خودروهای وارداتی مشخص شد/ فرصت ۵ روزه برای واریز پول

خودرو | واردات

هفتمین دوره عرضه خودروهای وارداتی که از چهارشنبه هفته گذشته با ارائه 12 مدل خودروی خارجی از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی انجام شد، نتایج آن اعلام شد، بنابراین مشتریان می توانند به حساب کاربری تخصیص مراجعه کنند. . نتیجه (از بین سه اولویت انتخاب شده) اطلاع رسانی خواهد شد و ظرف مدت پنج روز پس از اعلام فراخوان واریز توسط شرکت نسبت به واریز وجه خودرو اقدام نمایید.

به گزارش میجیک، هفتمین دوره ثبت نام خودروهای وارداتی، ویژه متقاضیانی که در اسفندماه سال گذشته در مرحله اول ثبت نام خودرو اقدام کرده و به نوبت رسیدند، از چهارشنبه هفته گذشته (23 دی ماه) آغاز شد. 12 مدل خودروی وارداتی، و به این ترتیب مشتری می تواند سه گزینه را در سیستم یکپارچه انتخاب کند.

مهلت انتخاب خود برای متقاضیان ابتدا سه روز تا پایان روز جمعه (24 دی) تعیین شده بود، اما به دلیل اینکه برخی از مشتریان برای ثبت نام مشکل داشتند، این مهلت دو روز تمدید شد. بر این اساس متقاضیان تا پایان روز یکشنبه (۲۶ دی ماه) فرصت دارند تا سه انتخاب خود را ثبت کنند.

پس از پایان مهلت ثبت نام درخواست خودرو، امروز (سه شنبه 28 دی ماه) نتایج مشخص شده و در سایت سامانه یکپارچه واردات خودرو قرار گرفته است.

در این دور از عرضه خودروهای وارداتی، هفت محصول با قیمت ثابت و پنج محصول با قیمت اسمی در مبادی ورودی وارد شده توسط شش شرکت خودروسازی عرضه می شود تا متقاضیان سه اولویت (به ترتیب اولویت) را انتخاب کنند. ، مهم) از بین 12 محصول پیشنهادی را انتخاب کنید.

پس از مشخص شدن نتایج تخصیص این مرحله از عرضه خودروهای وارداتی، مشتریان مشمول تخصیص خودرو پنج روز از زمان ارسال تماس از سوی شرکت فرصت دارند تا مبلغ تعیین شده برای خودرو را به حساب شرکت واریز کنند. حساب؛ عدم واریز مبلغ حداکثر تا پنج روز پس از تماس به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از سیستم اولویت بندی حذف خواهد شد.

لازم به ذکر است خودرو ظرف سه ماه پس از اتمام قرارداد تحویل خواهد شد و واردکننده باید بر اساس قیمت نهایی اعلام شده توسط شورای رقابت دعوتنامه تکمیل وجه را صادر و حداکثر خودرو را به متقاضی تحویل دهد. سه. ماه ها پس از تکمیل قرارداد، اجرا کنید. در صورت تاخیر در تحویل، قرارداد مشمول جرم تاخیر در تحویل مقرر در آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو و دستورالعمل های صادره در این خصوص خواهد بود.

همانطور که گفته شد نتایج در سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی بارگذاری شده و ثبت نام کنندگان می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه از نتایج تخصیص خودروهای منتخب مطلع شوند.

لازم به ذکر است که ممکن است باز هم برخی از مشتریان تخصیص نیافته باشند که این امر به اهمیت اولویت انتخابی مربوط می شود.

در واقع، این تخصیص بر اساس ظرفیت موجود برای مشتریانی است که خودروهای خاصی را به عنوان اولویت اصلی خود انتخاب کرده اند. سپس برای مشتریانی که در اولویت اول قرار نگرفته اند، اولویت دوم از نظر ظرفیت خودرو (برای مشتریانی که خودروی آنها اولویت اول است ظرفیت تکمیل نمی شود) و سپس اولویت سوم بررسی می شود. به همان روش بررسی می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا