نامه دوچرخه‌سواری به کمیته ملی المپیک برای گرفتن یک سهمیه دیگر

المپیک | دوچرخه

فدراسیون دوچرخه سواری با ارسال نامه ای به کمیته ملی المپیک خواستار تغییر سهمیه دختران در بازی های آسیایی شد.

به گزارش میجیک، ایران در بازی های آسیایی 2018 دارای 14 سهمیه است که البته این سهمیه شامل مدال نمی شود و این رشته ضعیف ترین نتایج را در بازی ها دارد. برای بازی های آسیایی هانگژو هنوز تعداد سهمیه دوچرخه سواری به طور دقیق مشخص نیست، اما طبق اعلام ستاد بازی ها، دوچرخه سواری پیست و جاده آقایان و دوچرخه سواری کوهستان بانوان نماینده دارند و سهمیه کوهستان بانوان یک نفر است و سهمیه آقایون زیاد نیست

رسول اسدی، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفت وگو با میجیک، درباره تعداد دقیق سهمیه آقایان و اینکه بانوان فقط یک سهمیه دارند، اظهار کرد: سهمیه ما را اعلام نکرده اند. در خصوص کسب سهمیه نامه ای به کمیته ملی المپیک ارسال کرده ام و درخواست تجدید نظر دارم. من یک شانس در خیابان دختران دارم و فکر می کنم می توان آن را حل کرد.

اسدی در پاسخ به این سوال که در دیدار با کمیته ملی المپیک می تواند به خوبی از دوچرخه سواری دفاع کند؟ وی تاکید کرد: آخرین جلسه بدون حضور رئیس فدراسیون بود اما قبل از این جلسات خوبی داشتیم. ماندانا دهقان در تور ولتا اسپانیا سوار شد و نتایج خوب بود و در نامه ای که به کمیته ملی المپیک داشتم درخواست تجدید نظر کردم تا هیچکس حقش ضایع نشود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست فدراسیون هر چه زودتر میزان سهمیه را مشخص کند؟ وی تاکید کرد: دوندگان در مسابقات مختلف شرکت می کنند و سعی می کنیم آنها را در آنها حفظ کنیم. مسابقه گرندپری پیست سرخ حصار و جاده را داریم سپس در تور ساکاریا شرکت می کنند. اکنون گرندپری نیروهای مسلح را داریم و پس از آن رانندگان به جاده و پیست مسابقات قهرمانی آسیا می روند. حالا هر چقدر هم که سهمیه بدهیم، ما تصمیم می گیریم با توجه به شرایط چه کسانی بروند اما 10 نفر اول در مسابقه شرکت می کنند و آماده می شوند.

رئیس فدراسیون درباره حل مشکل تجهیزات دوچرخه سواری گفت: وسایل را نمی توان به سرعت حل کرد. من درخواست حل مشکل تجهیزات را داده ام و انجام شد، رسانه ای می کنم اما زمان می برد.

وی در خصوص آخرین وضعیت شکایت دوچرخه سوار آینده دار از وزارت ورزش توضیح داد: آقای فلاح مدیرکل حقوقی وزارت ورزش از جزئیات کار اطلاع دارد و همه چیز را ارائه کرده است. سند

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا