مهرواره هوای نو برای همه ایران است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دومین نشست خبری مهواره هوای جدید با حضور حجت الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیئات و هیئات مذهبی در مجتمع فرهنگی شهید ۷ تیر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام باباخانی با نشان دادن جایگاه شورا اظهار داشت: تشکل های اداری و تشکل های مذهبی با هدف قرار گرفتن شورا در فرآیند حکومت داری تاسیس شد. هیئت اعزامی به عنوان یکی از بخش های فرهنگی کشور به شمار می رود و مشکلاتی دارد که نیازمند تسهیلات از سوی مجموعه های دولتی کشور است تا هیئت اعزامی بتواند تأثیر فرهنگی قوی تری در کشور داشته باشد.

وی افزود: یکی از کارهایی که سازمان شورا انجام می دهد یکی از بهترین راه ها برای رهبری و سیاست گذاری و همچنین کمک به جریان سازی شورا در کشور استفاده از ظرفیت ها و الگوها از جمله جشنواره ها است. بر این اساس با کمک جمعی از دانش پژوهان هیئت مجموعه مهواره هوای جدید به عنوان یک رویداد ملی و هیئت بزرگ کشور طراحی شد.

مهواره هوای تازه برای تمام ایران است

رئیس سازمان شورا و تشکل دینی با بیان اینکه سال گذشته دوره اول بود مهواره وی گفت: ظرفیت جشنواره در بسیاری از مدل ها و معیارها و در راستای معیارها و معیارهای همان مخاطبان، اندازه و برنامه نمایش داده می شود که همین مدل در مهواره هوا نو نیز برگزار می شود، بنابراین امسال دو بار برگزار می شود مهواره نفسی تازه خواهیم بود.

باباخانی ادامه می دهد: اصولا جشنواره ها زمانی می توانند تاثیرگذار باشند که حفظ شوند; پس تداوم مهواره هوای نو یکی از حکمت های تشکیلات شورا محسوب می شود، البته مبنای ما این است که مجموعه هوای نو یک مجموعه مردمی باقی بماند و فعالان فرهنگی در حوزه شورا بتوانند به صورت مستقل و پویا آن را دنبال کنند، اما لازم است. . در سالهای اولیه سلطنتش. مهواره هوای تازه را حمایت کنید.

در ادامه وحید ملتجی منشی دوم مهواره هوا نو گفت: این بار دوم است مهواره این یک هوای جدید است که سال گذشته با حضور 5 هزار نماینده برگزار شد مهواره هاوای نو شرکت کرد و نزدیک به 30 هزار موضوع توسط هیئت داوری شد و مراسم اختتامیه 24 اردیبهشت سال گذشته در تالار وحدت برگزار شد.

مهواره هوای تازه برای تمام ایران است

منشی دوم مهواره هوای نو گفت: نیو ایر بسیار جوان است، در عین حال در دومین دوره برگزاری از عمق و وسعت زیادی برخوردار است. مهواره نیو ایر دو هدف و چهار سیاست بسیار مهم دارد. هدف شامل دو رکن است که به بهبود نگرش و رویکرد شورا در برخورد با عموم مردم کمک می کند تا همه ایرانیان با سلایق مختلف مخاطب شورا باشند و دیگری سعی در تغییر دیدگاه عموم مردم دارد. هیئت از طریق تغییر تصویری که رسانه ها از هیئت ارائه می دهند، به گونه ای که هیئت محدود به زمان خاصی از مناسبت یا سبک خاصی از عزاداری نباشد.

وی ادامه داد: سیاست اجرایی دوم مهواره هوای جدید 1402 که باید در تمامی ادارات و پروژه های کلان اعمال شود، از جمله اینکه اولاً نقش و حضور زنان در عرصه کمیته، رویکردی جسورانه در این دوره تلقی می شود، ثانیاً «کمیته مرکز جهاد است. شفاف سازی» در تمامی اجزای اجرایی و تکمیل. مهواره این مفهوم رنگ اجرا به خود می گیرد، سوم مشارکت و تعامل با نهادهای مردمی و سایر دولت ها برای تقویت مهواره در دستور کار قرار دارد و در نهایت مهواره هوا برای همه ایران تازگی دارد و محدود به تهران نیست، به همین دلیل اخبار، گزینه های ما و نحوه برخورد ما با مشکلات شورا در تلاش است تا برای همه ایران دیده شود.

مهواره هوای تازه برای تمام ایران است

در ادامه حجت الاسلام سید محمد صادقی آرمان مدیر گروه تولید شورا به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: تولیدات شورا 3 محور اصلی دارد که در محور تولید شورا یک سری نیازهای مهم محتوایی و آموزشی وجود دارد و باید جدی نگاه کن.” سعی می کنیم عنوان این محور را در کتاب ها و نوشته های دیگر همپوشانی کنیم. محور دوم تولید محصولات تخته ای است، این هیئت به تولید ابزار و محصولات آموزشی و فرهنگی می پردازد. من همچنین محصولات کاربردی دارم که شامل لوازم جانبی تخته است. محصولات رسانه‌ای شامل تبلیغات صوتی و تصویری، بازی‌ها و سرگرمی‌ها و نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های موبایل است. محور سوم تولید برای تابلو است، دو محور نشان داده شده توسط اعضا اجرا می شود اما محور سوم خارج از تابلو طراحی شده و در اختیار تابلو قرار می گیرد.

رحیم ادامه داد فروشنده آب مدیر پخش خبرگزاری شورا گفت: عموم مردم ایران تجربه ارتباط با شورا را دارند به گونه ای که خادم یا مخاطب شورا باشند. مهواره تلاش می شود تا گنجینه گرانبهایی را که امروز گذشتگان ما بنا نهاده اند استخراج و در نهایت به درستی به نمایش بگذارند.

مهواره هوای تازه برای تمام ایران است

مدیر صدا و سیمای سازمان های شورا، آژانس شورا را برایش بسیار مهم دانست و اظهار داشت: آژانس شورا، آژانس مهمی است که نگاه متفاوتی به شورا دارد. نگاه به فضا به عنوان یک نهاد اجتماعی دیدگاه جدیدی است. شورا ظرفیتی است که مردم فرصتی برای انجام کارهای خیر پیدا کنند. اجازه دهید آن را به عنوان بستری برای کنشگری، یک قدم به مدل حکومت مردمی نزدیکتر بدانیم. صبح.

وی با اشاره به اینکه امسال بدنه هیئت دارای سه محور است، گفت: در این سه محور حتی برخی میدان های جدید نیز به صورت ویژه دیده می شود که از آن جمله می توان به محور اصلی هیئت، یک محور ویژه اشاره کرد. هیئت، و محور جمعی هیئت.

سیدابوالحسن حسینی مدیر بخش اعضای کمیته گفت: امسال مهواره هوای جدید چهار قسمت دارد، یکی از ارکان هیئت است، اگر می خواهید یک نهاد جامعه شوید، فقط به یکی توجه نکنید و از دیگری غافل شوید. در قسمت اعضا معتقدیم شورا 4 نفر اصلی دارد که شامل سخنران، مداح، شاعر و مدیر شورا می شود. بنابراین امسال 11 رشته در دو محور اول، 4 رشته در محور سوم، دو گرایش و یک رشته در محور آخر داریم.

مهواره هوای تازه برای تمام ایران است

در ادامه عاطفه سعیدی نژاد مدیرکل بانوان سازمان دعوت اسلامی گفت: یکی از سیاست های مهواره فضای زنان باید مورد توجه قرار گیرد، صرفاً به دلیل احساس عمومی جامعه، این فضا نادیده گرفته می شود، اما آموزه های اسلامی، زن را محور و سرچشمه زندگی می داند و اگر به دنبال فرم باشد. خواهش كردن ما یک تمدن توحیدی انقلابی هستیم، ایجاد نرم افزار کار یک زن است. اکنون در انقلاب اسلامی باید ظرفیت موثر زنان را جدی بگیریم. نظر مکتب ما که مبتنی بر قرآن و اولیای خدا و شورای اولیای خداست، همانگونه که مکتب اسلامی زنان است که نظر زنان را از احمق بودن به حماقت تبدیل می کند. بودن. آزادی و تبدیل زنان از کالا به الگوهای رهبری برای پیشرفت همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند اگر حضور زنان در پیروزی انقلاب در راهپیمایی نباشد، انقلاب پیروز نخواهد شد.

سعیدی نژاد ادامه داد: امروز انقلاب برای رسیدن به اهداف خود باید نقش زنان را بازآفرینی کند. نمایندگان به عنوان یک گروه وفادار که می توانند جمع شوند، فرصتی است برای ظهور استعدادهای زن. این ظرفیت هنوز وجود دارد، اما به خوبی بیان نشده است، بنابراین ما این ظرفیت را داریم که ظرفیت زنان را در پیشرفت خود و جامعه بازنمایی کنیم.
باید دید الگو را معرفی کنیم. مهواره جدید است و کار در حوزه زنان راه درازی در پیش دارد مهواره برای رسیدگی به ظرفیت سخنرانان زن در هیئت ها و مجامع تأسیس شده است. امروز زنان مهمترین رکن جهاد تبیینی هستند و باید زمینه ایفای نقش آنها فراهم شود.

سید حمیدرضا در پایان گفت: دوبار تماس بگیرید به سلامتی نیو ایر آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و ثبت نام و ارسال کار در رشته های مختلف به سایت هوای نو مراجعه کنند.

دکمه بازگشت به بالا