ممنوعیت واگذاری اماکن ورزشی وزارت نیرو به بخش خصوصی

بخش خصوص | بخش خصوصی

میجیک / مرکزی دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو گفت: هیچ شرکت دولتی صنعت آب و برق حق واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی را ندارد زیرا هدف از ایجاد اماکن ورزشی کسب درآمد نیست.

ملک حسین زاده روز جمعه 26 آذرماه در مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال کشوری پیشکسوتان وزارت نیرو که در سالن شهید سلیمانی شهرستان محلت برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروی انسانی یکی از مهمترین منابع است، گفت: . هر سازمانی می گوید: از آنجایی که سلامتی مهم ترین است، سرمایه هر انسانی محسوب می شود و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش ورزش در ارتقای بهره وری نیروی انسانی ادامه داد: از دستاوردهای ورزش می توان به کاهش هزینه های درمانی، تکریم ارباب رجوع، کاهش مرخصی و کمک به افزایش کارایی و بهره وری در وزارتخانه اشاره کرد. . انرژی همه اینها به پرسنل کمک می کند تا با استفاده از سلامت جسمی و روحی بهترین خدمات را به عموم مردم در سطح صنعت آب و برق ارائه دهند.

حسین زاده با اشاره به توجه ویژه این وزارتخانه به ورزش و سلامت انسان ها تصریح کرد: برگزاری مسابقات نشان دهنده جایگاه ورزش در این وزارتخانه و نقش آن در سلامت کارکنان است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی وزارت نیرو در سه سطح شرکتی، استانی و کشوری گفت: امسال بیش از 25 برنامه کشوری پیش بینی شده است که 15 برنامه ویژه برادران و 9 برنامه ویژه برادران است. .

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با اشاره به اینکه در برخی استان ها 70 درصد از اماکن ورزشی این وزارتخانه به بخش خصوصی واگذار شده است، گفت: بر اساس مصوبه وزارت نیرو در مجلس شورای اسلامی. نمایندگان و اطلاع می دهند از زمان تصویب این قانون هیچ شرکت صنعت آب و برق دولتی حق واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی را نخواهند داشت زیرا هدف از ایجاد اماکن ورزشی کسب درآمد نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا