ملی‌پوش فوتبال زنان: با فقط ۸ روز تمرین تاریخ‌سازی کردیم

فوتبال

افسانا چترانور درباره صعود تیم ملی فوتبال بانوان به دور دوم انتخابی المپیک گفت: ما تاریخ بزرگی را رقم زدیم زیرا در دوره قبل اردوهای زیادی داشتیم و قبل از آن هشت ماه برای صعود تمرین کردیم اما این بار این کار را انجام دادیم. بزرگترین چیز.”

به گزارش میجیک، تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مرحله مقدماتی المپیک دو دیدار مقابل میانمار برگزار کرد و با برتری یک بر صفر در بازی اول و تساوی یک بر یک در بازی دوم راهی دور دوم شد. رقابت.

افسانا چترانور زننده گل پیروزی ایران در دیدار اول به میجیک گفت: دو بار با تیم میانمار بازی کرده ایم و کادر فنی این تیم را خیلی خوب آنالیز کرده است. از طرفی این تیم در چند ماه گذشته بازی های تدارکاتی انجام داده که آنالیز هم شد و توانستیم با یک برد و یک تساوی این تیم خوب را شکست دهیم و صعود کنیم.

وی با بیان اینکه با وجود شرایط سخت و تمرینات کم به دور دوم صعود کردیم به سطح مرحله دوم انتخابی المپیک اشاره کرد و اظهار داشت: اگر تمرینات بیشتری داشتیم فیفا و بازی های تدارکاتی مانند هشت روز بود. از آموزش، ما قطعا می توانیم واجد شرایط در مرحله دوم است که چیزی برای گفتن.

چترانور صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک را با توجه به تعداد کم اردوهای تیم ملی تاریخ سازی دانست و گفت: فکر می کنم تاریخ بزرگی را رقم زدیم زیرا در دوره قبل اردوهای زیادی داشتیم و هشت ماه تمرین کردیم. برای صعود زودتر اما این بار ما بزرگترین کار را انجام می دهیم.فکر نمی کنم هیچ تیمی مثل ما با هشت روز اردو چنین نتایجی کسب کرده باشد.

وی شرایط جوی میانمار را یکی از مشکلات تیم ملی در مرحله اول انتخابی المپیک دانست و گفت: هوا ما را آزار می دهد. اگر اردو به جای تهران در شهرهایی مانند بندرعباس یا کیش برگزار می شد، کار ما در اینجا راحت تر بود، اما متاسفانه ناگهان با هوای 40 درجه مواجه شدیم و برایمان سخت شد.

چترانور در خصوص گل زده به میانمار در اولین دیدار که منجر به پیروزی ایران شد، گفت: به لطف هم تیمی هایم توانستم این گل مهم را به ثمر برسانم و بسیار خوشحالم. آن موقعیت تنها موقعیت ما در دقیقه 90 بود، خدا را شکر از تک موقعیت تیم ایران خیلی خوب استفاده کردم.

چترانور در پایان خواستار حمایت بیشتر فدراسیون شد و گفت: از فدراسیون می خواهیم بیشتر از ما حمایت کند. بازی های تدارکاتی و اردوهای بیشتری داشته باشیم تا دور بعد را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا