معمای اعزام هندبالیست‌ها به هانگژو حل می‌شود؟

به گفته رئیس فدراسیون هندبال، هنوز مشخص نیست کدام تیم ملی فوتبال (زنان یا آقایان) راهی هانگژو می شود.

علیرضا پاکدل در گفت وگو با میجیک، درباره تصمیم نهایی ستاد عالی بازی های آسیایی برای اعزام تیم های ملی هندبال مردان و زنان به هانگژو، اظهار کرد: هنوز اطلاعی ندارم. دیروز کمیته ملی المپیک به من نامه نوشت که ستاد عالی بازی های آسیایی تصمیم به اعزام تیم (زنان یا آقایان) به فدراسیون گرفته است. ما هم پاسخ دادیم که وضعیت هر دو تیم ما یکسان است. انتخاب تیم ها کار فدراسیون نیست و ما این کار را نمی کنیم. آنها قوانین و شاخص می خواهند. به هر حال این آخرین خبری است که می دانیم.

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که آیا زمان ثبت نام نهایی بازی های آسیایی هنوز تکمیل نشده است، گفت: اسامی تیم های مردان و زنان به ما داده شده است. نکته اصلی این است که هر دو تیم برای ما مهم هستند و شرایط یکسانی دارند. به نظر من هر دو تیم ما باید اعزام شوند.

وی افزود: در بخش بانوان که بارها به آن اشاره شده است، تیمی که شانس کسب رتبه ششم را دارد به بازی های آسیایی هانگژو اعزام می شود، تیم بانوان کشورمان در دو دوره اخیر قهرمانی آسیا چهارم شده است. بارها از تیم ملی بانوان صحبت و دفاع کرده ایم اما نمی دانیم از دیروز چه کرده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا