برترین های کسب و کار مجیک

معرفی کامل سریال هفت

سریال هفت نام یکی از سریال های جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه کنندگی کیرش ایزدی زاده محصول 1400 ایران است که در فضایی اجتماعی روایت می شود. داستان Home Series 7 (ساعت) توسط کیرش اسدزاده زنده شده است. مجموعه ای از بازیگران سینما و تلویزیون از جمله عامر جعفری، بابک حمیدیان، حدیث میرامین، رضا کیان، محمدامین، مصطفی قدری، مهدی ساقی، مهدی هاشمی، مینا ساداتی، نازنین بیاتی، نوال شریفی، کریمی از جمله بازیگران آن هستند. ، عسل. دلداری و … گفتند در سریال بازی کردند.

اطلاعات کلی سریال هفت

نام سریال: هفت

ژانر: اجتماعی

سال انتشار: 1400

زبان سریال: فارسی

کشور سازنده: ایران

کارگردان: کیارش اسدیزودا

تهیه کننده: کیارش اسدی زاده

نویسنده: کیارش اسدی زاده

خلاصه داستان: نکته اصلی درآمدزایی توسط هفت دانش آموز روایت می شود که در نهایت در مسیر اشتباه قرار می گیرند…

سریال هفت نام یکی از سریال های جدید شبکه نمایش خانگی است که در دهه 1400 ایران و به تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده در فضایی اجتماعی می گذرد. داستان سریال خانگی هفتم (هفت) توسط کیارش اسدی زاده انیمیشن می باشد. از جمله ستارگان امیر جعفری، بابک حمیدیان، حدیث میرامینی، رضا کیانیان، محمدامین، مصطفی قدیری، مهدی ساکی، مهدی هاشمی، مینا ساداتی، نازنین بیاتی، نوال شریفی، نگوسی کریمی، هانیه طوسلی و … در این سریال هستند. برای تماشای آنلاین و دانلود هفت قسمت و خواندن قسمت های این سریال اجتماعی با روکشرا همراه باشید.

اسامی بازیگران سریال هفت به همراه نقش هایشان

هنرمندان و ستارگان سرشناسی پیش از این در مجموعه نمایش خانگی هفت، بازیگران باتجربه سینما و تلویزیون ایران به ایفای نقش پرداخته‌اند و گاهاً فیلم‌های آن‌ها پرمخاطب‌ترین در کلاس تئاتر است.

نازنین بیاتی و نیکی کریمی شخصیت های اصلی سریال هفت هستند.

داستان و موضوع هفت سریال

به گفته وی، ژانر جدیدترین اثر کیارش اسدی زاده در فضایی متفاوت و 7 داستان متفاوت در سریال هفت روایت می شود. اما تاکنون هیچ اطلاعاتی از نقش محوری این داستان در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

سریال هفت کی پخش میشه؟

پخش سریال هفت کیارش اسدی زاده از اواسط تابستان 1400 (اردیبهشت) از شبکه نمایش خانگی آغاز می شود.

سری هفتم چند قسمته؟

به گفته گروه سازنده، هفت در ابتدا قرار بود در 7 قسمت برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته شود که بنا به دلایلی به 15 قسمت افزایش یافت.

توضیحات تکمیلی و ستون های فرعی سریال هفتگی

«سریال نمایش خانگی هفت» در (حوالی جزایر میگون، کیش و هندوراس) آغاز شد و در گام اول رضا کیانیان، مهدی هاشمی و نیکی کریمی حضور داشتند.

کیارش عیسی زاده متولد 1398 با سریال کارگدن در نمایش خانگی حضور پیدا کرد، درست دیده نشد اما از کیفیت نسبی برخوردار بود و حالا برای بار دوم دوباره با هفت به چالش می کشد. نمایش شبکه خانگی …

نازنین بیاتی در این سریال نقش اصلی و محوری دارد تا بعد از سریال مانکن شانس خود را دوباره در صنعت خانگی امتحان کند.

سریال سره هفت یکی از بومی‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که در تهران، کیش و هندورابی جلوی دوربین رفته است.

اطلاعات و عوامل سریال هفت

رده سنی: PG مناسب برای تمام سنین

کارگردان: کیارش اسدی زاده

تهیه کننده: کیاش آزادی زاده

فیلمنامه: کیارش اسدی زاده

تاریخ انتشار: نامعلوم

زمانبندی: نمایش خانگی

این روزها با افزایش تعداد سریال هایی که با سرمایه گذاران خصوصی ساخته می شود، باید دید آیا سریال های ایرانی به اندازه سریال های ترکی در کشورهای آسیایی و اروپایی طرفدار خواهند داشت یا خیر.

دکمه بازگشت به بالا