معرفی و اثبات بانوان توانمند ایرانی در مجمع اتحادیه بین‌المجالس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، وقتی مزدوران رسانه ای آمریکایی و سعودی 24 ساعته از محدودیت های زنان در ایران و عدم رشد و ناامیدی صحبت می کنند. الهام آزاد نماینده بانوان آسیا و اقیانوسیه و اعضای شورای مجمع زنان اتحادیه بین‌المللی مجامع بین‌المللی در این مجمع حضور یافته‌اند تا نشان دهند زنان ایرانی با شریعت و ارزش‌های اسلامی در بطن نظام جمهوری اسلامی توانایی رشد و فعالیت و حضور در آن را دارند. مجمع بین المللی آزاد در یکی از شهرهای دورافتاده و منزوی ایران و در دل کویر مرکزی ایران به دنیا آمد و اکنون نماینده مردم نایین است. خوردن و بیابانک در شورای اسلامی ایران است.

وی به همراه اعضای شورای اسلامی ریاست هیئت پارلمانی به ریاست مجتبی را بر عهده داشت. رضاها و با همراهی آقای احمد نادری، عباس گلروغلامرضا نوری قزلجه با هدف شرکت در صد و چهل و پنجمین مجمع اتحادیه مونتاژ جهانی (IPU) در شهر کیگالی کشور رواندا حضور داشتند

معرفی و اثبات توانمندی زنان ایرانی در مجمع اتحادیه بین‌مجلسی

یکی از اعضای هیئت مدیره مجمع زنان نیپو درباره نشست بین المللی که هم اکنون در حال برگزاری است، گفت: با توجه به تمرکز این نشست بر روی مسائل زنان و مهاجرت، تلاش های ما در سمینار بین المللی به طور کلی در راستای دو هدف اصلی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: معرفی بانوان ایرانی به عنوان بانوانی با استعدادهای فراوان در زمینه های مختلف و با آمادگی حداکثری برای فعالیت در سطح ملی و بین المللی از جمله این اهداف است.

آزاد با اشاره به هدف دوم تاکید کرد: افزایش آگاهی از عوامل محدود کننده بین المللی از جمله انواع تحریم ها برای زنان ایرانی و درخواست جدی برای رفع این موانع بر سر راه شکوفایی این استعدادها بالاتر از سخنرانی است.
این عضو شورای مرکزی IPU درباره دیگر موضوعات مطرح شده بیان کرد: راهکارهایی برای حمایت از زنان مهاجر و پناهنده و خانواده های آنان و رفع موانع حضور فعالتر در عرصه های مختلف جامعه ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معرفی و اثبات توانمندی زنان ایرانی در مجمع اتحادیه بین‌مجلسی

دکمه بازگشت به بالا