مشکل اخذ مجوز سیب سلامت برای کسب و کارهای خانگی باید حل شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سلامت | کسب و کار

به گزارش خبرنگار آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست حوزه کارآفرینی گفت: بسیاری از مشکلاتی که کارآفرینان عنوان می کنند باید در بسته حمایتی گنجانده شود.

وی افزود: در قسمت مهدکودک در سال های اول که به استان سفر کردیم دیدیم که افراد زیادی منتظر فرزندان خود هستند اما مقررات موجود اجازه نمی داد به راحتی بچه دار شوند اما اکنون با تغییراتی کوچک. مهدکودک ها تعطیل شدند.

معاون رئیس جمهور در حوزه زنان و خانواده گفت: بحث صادرات بسیار مهم است زیرا باعث کندی کارها می شود که امیدواریم با یک بسته کامل با همکاری وزارتخانه راهکار و امکاناتی در این زمینه پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: آموزش و توسعه فرهنگی، ترویج فرهنگ کار در خانواده موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود. ایجاد فرهنگ کار و حمایت از کارآفرینی برای حمایت از زنان کارآفرین در خانواده.

خزعلی افزود: همچنین در حوزه فناوری نوین و هوش مصنوعی نیز اگر برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم قطعاً می توانیم شاهد پیشرفت های خوبی در این زمینه باشیم.

وی ادامه داد: در بحث «فروش» صنعت مسکن باید زیرساخت ها آماده شود. از وزارت حراست می خواهم به کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند تخفیف بدهد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: کار منعطف با زنان صاحب فرزند و خانواده باید در این بسته گنجانده شود.

وی در خصوص کشت فراسرزمینی که از نظر دولت موضوع مهمی است، گفت: امیدواریم با تغییر قانون تحریم های داخلی را برطرف کنیم.

خزعلی در پایان گفت: یکی از مشکلات اساسی زنان در مشاغل خانگی «اخذ مجوز سیب سلامت» است که باید به آن نیز رسیدگی شود.

دکمه بازگشت به بالا