مشکلات فعالان اقتصادی با جدیت پیگیری شود

اقتصاد | فعالان اقتصادی

میجیک/زنجان وزیر اقتصاد و دارایی، سازوکار اجرایی را مهم ترین عامل کندی کار تولیدکنندگان کشور توضیح داد و تاکید کرد: مشکلات اعلام شده از سوی فعالان اقتصادی باید جدی گرفته شود.

سید احسن خاندوزی (جمعه 26 آذرماه) در گردهمایی فعالان اقتصادی ابهر و خرمدره، گفت: برخلاف تجربه شش سال پیش که فعالان اقتصادی گفتند، تلاش بدون تشکیل کارگروه و اعزام فعالان به نقاط دیگر بود. ، درخواست را مستقیماً به بالاترین مقامات بخوانید.

وی با بیان اینکه خود دستگاه اجرایی مهم ترین عامل رکود تولیدکنندگان کشور است، تاکید کرد: مشکلات اعلام شده از سوی فعالان اقتصادی باید با تلاش جدی پیگیری شود.

این مسئول با بیان اینکه منطقه ابهر و خرمدره از نظر نعمت های الهی و سرمایه های انسانی و همچنین تولیدکنندگان قوی از ظرفیت بالایی برخوردار است، افزود: یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که دستگاه های اجرایی و اجرایی کشور اغلب تعطیل است. . فعالیت اقتصادی دارد و اجازه فعالیت های زیادی را نمی دهد.

وی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای حل مشکلات اقتصادی اذعان داشت: تلاش وزارت اقتصاد با قوانین خوبی که شورای اسلامی اجرا می کند سنت شکنی و فرهنگ غلط است.

خاندوزی با تاکید بر اینکه درک می کنیم فعالان اقتصادی در ادارات استانی و شهری با مشکلات، چالش ها و گاه تنگ نظری مواجه هستند، ادامه داد: تلاش می کنیم با تلاش هایی که بین ما و تولیدکنندگان به صورت واحد وجود دارد این مشکل را برطرف کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان افسران اصلی جنگ اقتصادی در کشور هستند، خاطرنشان کرد: امیدوارم این دوران سخت با سربلندی به پایان برسد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا