مشکلات دختر تاریخ‌ساز دوومیدانی ایران

دوومیدانی

نازنین فاطمه عیدیان که اولین مدال طلای ورزش و میدانی بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد، از نبود اسپانسر و هزینه های بالای این رشته گفت.

به گزارش میجیک، با فرا رسیدن فصل زمستان، ورزشکاران دوومیدانی خود را برای بازی های داخل سالن آماده می کنند و در برخی مواد نیز وارد فصل بدنسازی می شوند تا برای مسابقات خارج از خانه آماده شوند.

نازنین فاطمه عیدیان، دونده 400 متر ایرانی که اولین مدال طلای تاریخ دوومیدانی بانوان ایران را در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا کسب کرد، درباره وضعیت خود به میجیک گفت: دو هفته بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا تمرینات خود را آغاز کردم. هر روز طبق برنامه پیش می رفتم و فشار تمرینات بیشتر می شد.

وی به مسابقات پیش روی خود اشاره کرد و گفت: مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و مسابقات دانش آموزی را پیش رو داریم و سعی می کنم برای این مسابقات آماده شوم. همچنین امیدوارم سال آینده به بازی های آسیایی اعزام شوم چون احساس می کنم توانایی حضور در این سطح را دارم.

وی به کمبود اسپانسر و هزینه های تمرینی اشاره کرد و گفت: متاسفانه بعد از مسابقات قهرمانی آسیا اسپانسر ندارم. هزینه های اجرا بسیار زیاد است و من نیاز به حمایت مالی دارم. سنبله ها، مکمل ها، تغذیه، همه اینها گران هستند. من شخصا به دنبال اسپانسر هستم و امیدوارم این مشکل حل شود.

عیدیان در خصوص حامیان فدراسیون دوومیدانی گفت: قرار است فدراسیون برای ما مراسمی برگزار کند اما هنوز فرصت نکرده ایم. امیدوارم این مراسم به زودی برگزار شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا