مردم در حوادث سال گذشته نشان دادند اهل کوفه نیستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مراسم رونمایی از کتاب «اسم رامز (مجموعه داستان آشوب های ۱۴۰۱)» امروز سه شنبه ۲۹ تیرماه در آستانه روز طهارت و حجاب توسط رسانه آفاق و انتشارات شهید کاظمی برگزار شد. در خبرگزاری آنلاین میجیک

مراسم نفیسه زارعی نویسنده کتاب در ابتدای این مراسم گفت: ما در رسانه آفاق تصمیم گرفتیم روایتی از وقایع سال 1401 جمع آوری کنیم که قالب اثر یک داستان کوتاه امنیتی است. هشت داستان کوتاه در این کتاب نوشته شده است که جدا از هم اما در درون به هم پیوسته اند، در نهایت با شکستن زمان داستان و استفاده از عناصر جدید داستان، چرخشی ادبی به آن بخشیده است.

نویسنده کتاب دوبنده خاکی با اشاره به اهمیت پژوهش در خلق اثر گفت: اگر پژوهش میدانی و استفاده از جوانان و عناصر جوان در روند تولید این اثر وجود نداشته باشد، مخاطبان این اثر را خواهند داشت. فقط از طرف داستان معمولی اعتقاد ما به کار این بر اساس تحقیق و مدیریت مجموعه آفاق است؛ این آقای ناچیزیان هستند که در عرصه حضور دارند.

وی افزود: پس از مشاهده شکاف نسلی که بین نسل قبل و نوجوانان دهه 80 تا 90 وجود دارد، تصمیم گرفتیم با مشاوران نوجوان این کار را پیش ببریم، این فاصله باید کاهش یابد و مورد توجه نسل فعلی قرار گیرد.

زارعی در پاسخ به این سوال که آیا این کار سیاسی است یا خیر، گفت: این کار یک کار سیاسی نیست و ما سعی می کنیم وارد جناح بندی نشویم، زیرا واقعه 1401 یک رویداد سیاسی نیست، بلکه یک رویداد رسانه ای است. و فرهنگ

در مراسم سال گذشته مردم اشاره کردند که او اهل کوفه نیست

در این مراسم لاله افتخاری نماینده شورای اسلامی ایران و مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن بیان اهمیت روایت در تاریخ شیعه و واقعه غدیر گفت: باید وارد شویم. تا جایی که ممکن است به صحنه بروید و تجربیات خود و آنچه را که دیده‌ایم و از اینها بگوییم.» بیایید نشان دهیم که دشمن چه می خواهد و دست به دست هم دهیم تا بتوانیم مانند آنچه در کربلا رخ داد، نقش آفرینی کنیم.

وی افزود: با بازکردن کتاب کد نام نشان می دهیم که این بار زنان اتفاقات گذشته را استنباط می کنند. عده ای با سوء استفاده از عنوان زن و شعار زن، زندگی، آزادی، به زن و همچنین آزادی و انسانیت دل نمی بندند. وقتی ملت ما نشان دادند که اهل کوفه نیستند و ولایت فقیه را ترک نکردند، اما مردم ما باز هم رعب و وحشتی را که این گروه در جامعه ایجاد کردند فراموش نکردند.

افتخاری با تاکید بر اهمیت کار فرهنگی در مواجهه با جنگ شناختی گفت: باید پادزهری برای این معضل داشته باشیم تا اگر در آینده موجی از این دست به وجود آمد سریعا در مقابل آن ایستادگی کنیم.

دکمه بازگشت به بالا