مذاکره ایران با ۲۰ کشور دنیا در زمینه توسعه همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی

کره ای

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مذاکره ایران با 20 کشور جهان برای توسعه حمل و نقل هوایی در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران ایکان خبر داد.

به گزارش میجیک، محمد محمدی بخش در مراسم گرامیداشت روز جهانی هوانوردی کشوری اظهار کرد: تمام تلاش ها بر این است که ایمنی و امنیت دو مولفه اصلی صنعت هوانوردی در توافقنامه شیکاگو که جزء اصلی محسوب می شود، محقق شود. هم اکنون در صنعت حمل و نقل، ایران ایر حاکم است، هم اکنون و مورد تایید سازمان جهانی هواپیمایی کشوری است.

کاپیتان محمدی بخش تصریح کرد: با وجود کسب موفقیت های چشمگیر در این صنعت هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و این نقطه مطلوب از نظر ما رضایت مردم و پاسخگویی به نیازها و خواسته های این صنعت است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه بخش حمل و نقل هوایی محرک صنعت و توسعه است، افزود: امروز با وجود جنگ نابرابر ۴۳ سال گذشته آمریکا و متحدانش علیه کشورمان، همچنان ادامه دارد. وجود داشته باشد. با ایستادن روی پای خود و در زمینه نگهداری، طراحی و ساخت با استفاده از شرکت های دانش بنیان و همچنین اضافه شدن هواپیماهای جدید برای ناوگان هوایی کشور شاهد رشد شکل و شکوفایی هستیم و با کمک موثر دولت 13، مشکل نوسازی نیز با تامین نقدینگی محقق خواهد شد.

کاپیتان محمدی بخش به برگزاری پانزدهمین اجلاس ICAN در عربستان اشاره کرد و گفت: در حاشیه این اجلاس با 20 کشور جهان در خصوص توسعه شبکه هوانوردی، همکاری های بین المللی، بحث و تبادل نظر و تبادل نظر شد. و غیره.

بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی هواپیمایی کشوری از تمبرهای یادبود سازمان هواپیمایی کشوری برای اولین بار رونمایی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا