محرومیت و جریمه شامل تیم ملی هندبال دختران نمی‌شود

سرپرست دبیری فدراسیون هندبال گفت: با توجه به روابط خوب با آسیا هیچ محرومیت و جریمه ای برای فدراسیون ایران اعمال نمی شود.

علی اکبر خوشنویس زارچ در گفت وگو با میجیک، با بیان اینکه پس از قرعه کشی به دلیل انصراف از دور بعدی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا جریمه و از دور بعدی محروم شد، اظهار کرد: نمی دانم این بحث از کجا می آید. این موضوع در یک ماه گذشته اما اکنون دوباره افزایش یافته است. مربی فنی دپارتمان نوجوانان دختر در چند اردو بیش از 180 بازیکن را ارزیابی کرد اما در این شرایط اقتصادی تصمیم گرفتیم سرمایه گذاری دیگری انجام دهیم.

سرپرست دبیری فدراسیون در ادامه گفت: برای اعزام تیم ملی جوانان تمرکز و سرمایه گذاری داریم. ما به این نتیجه رسیدیم که به جای اعزام تیم ملی بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا، آن را به چندین تورنمنت بفرستیم تا برای مسابقات 2025 آماده شود، این تصمیم گرفته شده است و من نمی فهمم چرا می خواهند هندبال را هل دهند. فدراسیون در جهتی دیگر و گمراه کردن افکار عمومی.

وی در خصوص جریمه و محرومیت این تیم گفت: پاکدل شورای کنفدراسیون آسیا است و با اقداماتی که در آنجا انجام شده جرم متعلق به همه ما نیست.

سرپرست دبیری فدراسیون مجددا گفت: نایب رئیس زن کشورمان به پاس زحماتی که دارد در حوزه بانوان تلاش می کند و موفق است. تمام مشکلات این دپارتمان بر دوش اوست و باید از او تشکر کرد که باری را از روی دوش فدراسیون برداشت. من نمی دانم این مشکل از کجا می آید. او می خواهد فدراسیون را به سمتی ببرد که با مشکل مواجه شود.

خوشنویس در ادامه گفت: در این شرایط به سمت ارتقای کیفیت رفتیم. با بررسی مربی فنی به این نتیجه رسیدیم که در گروه جوانان نتوانستیم به آنچه می خواستیم برسیم و تصمیم گرفتیم سرمایه گذاری را به دور بعد واگذار کنیم.

اقدام دبیر فدراسیون در پاسخ به این سوال که چگونه طبق قانون مجرمانه و محدودیت ها وضعیت تیم ملی لحاظ نشده است، گفت: ما روابط خوبی با آسیا داریم. پاکدل عضو هیئت مدیره آسیایی است. ما شرایط را برای آنها توضیح دادیم و آنها پذیرفتند و تهدیدی به مرگ و جریمه نشدیم.

وی در پایان گفت: به توسعه و قهرمانی فوتبال فکر می کنیم و در این زمینه رهبری فدراسیون پاکدل با نظر کارشناسان تصمیمات خوبی گرفتند. می خواهیم تیم ملی خوبی را به مسابقات اعزام کنیم. دختران نوجوان در آسیا شرایط ایده آلی ندارند. با توجه به هزینه های موجود و با توجه به تورم، تصمیم بر این شد که برای آینده در این تیم سرمایه گذاری شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا