محدودیت‌ تردد در هراز و کندوان برای روز جمعه

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از کرج و ابتدای عوارضی تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

به گزارش میجیک، بر اساس آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور که تا ساعت 9 امروز (پنجشنبه چهارم اسفندماه) به روز رسانی شد، محور شمالی و در چالوس، هراز و فیروزکوه عاری از هرگونه اختلال جوی است. محور، اتوبان تهران – شمال و بزرگراه قزوین – رشت. رفت و برگشت) ترافیک روان.

شرایط تردد خودروهای سواری

تردد انواع وسایل نقلیه امروز از ساعت 13 الی 24 از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 به صورت همزمان است. . روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روز جمعه پنجم اسفندماه از کرج و ابتدای بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد و در صورت اطلاع ماموران پلیس راه محلی ممنوع است. . ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت مرزن آباد. کرج و تهران در یک جهت خواهند بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه از رودهان به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 است. همان روز از آب اسک تا رودان (منطقه مشا) ممنوع است.

کارهای جاده ای باعث ایجاد ترافیک می شود

در استان البرز و محور کرج – قزوین و بالعکس (از کردان تا پل هشتگرد) به دلیل اجرای عملیات جابجایی خط 63 کیلووات از ساعت 6 الی 12 شب، از کیلومتر 14 الی 27، تردد انجام می شود. از مسیر جایگزین مسدود شده است (باند شمالی از پل به محور قدیم و باند جنوبی از پل هشتگرد به محور قدیم متصل است).

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا