ماموریت رئیسی به وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه

آموزش و پرورش | رئیس سازمان

رئیس دولت سیزدهم وزیر آموزش و پرورش را موظف کرد گزارشی برای اطلاع و اطمینان خانواده ها از وضعیت تحصیلی و نمرات دانش آموزان ارائه کند.

به گزارش میجیک، سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز – یکشنبه 24 دی 1402 – شورای دولت بر اهمیت اعتماد خانواده به کیفیت مرکز علمی و اطمینان بخشی از وضعیت آموزش و پرورش از سوی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد. . رضا مراد صحرایی، مأموریت. برای اطلاع رسانی و اطمینان خانواده ها از وضعیت تحصیلی و نمرات دانش آموز گزارش ارائه دهید.

وظیفه داود در ریاست سازمان برنامه و بودجه برای رفع نیازهای وزارت جهاد کشاورزی برای مقابله با آفات از دیگر دستورات رئیس قوه مجریه در جلسه امروز بود.

پیش از سخنان رئیسی، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گزارشی از برپایی نمایشگاه سلامت علم بنیان، از مشارکت حدود 200 شرکت علم بنیان در این نمایشگاه طی 22 دوره علم محور خبر داد. محصولات اعم از دارو و تجهیزات پزشکی اعلام می شود. .

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن تشریح جزئیات این نمایشگاه از افتتاح 22 نوع دارو و تجهیزات پزشکی در این نمایشگاه خبر داد که از فناوری ساخت بسیار بالایی برخوردار است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور همچنین گزارشی از رشد چشمگیر فروش محصولات علوم پایه در کشور ارائه کرد و گفت: در سال 1401 فروش محصولات نانو در کشور 30 ​​میلیون دلار و 70 میلیون دلار از محل صادرات بوده است. . در نفت، گاز و پتروشیمی، حمل و نقل و ساخت و ساز به درآمد کشور تبدیل شده است و بیش از 80 درصد صادرات به کشورهای عراق، افغانستان، روسیه، ترکیه و گرجستان است.

رئیس قوه مجریه با قدردانی از گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، موفقیت و اخبار را برای ایجاد امید در جامعه مهم دانست.

سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در واکنش به اظهارات اخیر یکی از مقامات دولت قبل در مورد وضعیت رشد اقتصادی، به گزارش یک سال و نیم پیش صندوق جهانی اشاره کرد و گفت. : بر اساس این گزارش، دهه 1390 در ایران در حوزه اقتصاد یک دهه از دست رفته است که متوسط ​​رشد درآمد سرانه طی این دهه تنها 0.6 درصد است.

رئیسی در ابتدای این دیدار با تبریک حلول ماه رجب خطاب به اعضای دولت گفت: می دانید هر کاری که برای حل مشکلات مردم انجام می دهیم و گره ها از زندگی آنها باز می شود، همین است. زمینه عبادت و مورد رضای خداست، ارزشش را دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا