لغو اعزام تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان به ترکیه/ بازگشت بازیکنان لژیونر به ایران

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: پس از وقوع زلزله در ترکیه، اکثر بازیکنان لژیونر این تیم به کشور بازگشته اند و وضعیت هنوز مشخص نیست.

محسن نجمی در گفت وگو با میجیک، با اشاره به بازگشت بسکتبالیست های لژیونر با ویلچر به کشور، اظهار کرد: پس از زلزله ترکیه و تعطیلی باشگاه، اکثر بسکتبالیست های لژیونر با ویلچر در لیگ ترکیه بازی می کنند. به دلیل بلاتکلیفی و نامشخص بودن به کشور بازگشته و زمان بازگشت به ترکیه مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سوال که در خصوص مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر که خرداد ماه سال آینده به میزبانی امارات برگزار می شود، آیا این بازیکن در لیست نفرات اعزامی قرار می گیرد یا خیر؟ وی گفت: بازیکنان لژیونر به تیم ملی دعوت می شوند اما اعزام یا عدم اعزام آنها به جام جهانی امارات بستگی به صلاحدید کادر فنی دارد و تنها من نمی خواهم این کار را انجام دهم.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر همچنین با بیان وضعیت بانوان اعزامی به ترکیه برای شرکت در اردوی مشترک گفت: این اردو قرار بود از 26 تا 23 اسفندماه در ترکیه برگزار شود که از سوی ترکیه لغو شد. فدراسیون و به وقت دیگری موکول شد. البته این اردو برای آماده سازی بسکتبال با ویلچر بانوان برای حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در نظر گرفته شده بود. هنوز زمان کافی تا اعزام تیم داریم و نگرانی از این بابت وجود ندارد. وقتی ترکیه اعلام کرد. آمادگی، حتما تیم بانوان اعزام خواهیم کرد.

نجمی در پایان در خصوص وضعیت ویلچر بانوان و اینکه چه زمانی ویلچرهای جدید در اختیار تیم ملی بانوان قرار می گیرد، افزود: چون لیست 12 نفره اعزامی به هانگژو هنوز مشخص نیست و 6 ماه فرصت داریم که شروع کنیم. این مسابقات، یک ویلچر در دوردست. زمان مناسب در کشور آماده می شود و در اختیار 12 بازیکن قرار می گیرد تا نگران حضور در بازی های پاراآسیایی نباشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا