لزوم تزریق روحیه امید در بین مردم با انعکاس خدمات انجام شده – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

کافی الله الرحمن الرحیم

روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه به ویژه بانوان تاثیرگذار در این عرصه تبریک می گویم.

روابط عمومی یکی از کامل ترین و مؤثرترین ابزارهای تبادل اطلاعات، به عنوان ابزاری راهبردی برای نزدیک شدن به اهداف سازمانی و ملی هر جامعه تلقی می شود.

زاویه علم ارتباطات به عنوان بستری برای فعالیت انسان در قرآن در سوره رسالت بسیار دیده می شود.

برخی از آیات هدف و نوع ارتباط را بیان می کند، به لحن و زبان و روش و قدرت نفوذ توجه می کند که نمونه بارز آن را حضرت موسی می توان پرسید.آ) از پروردگارش می دانست که وارد میدان جنگ شود: «وحلول». گره زبان. یفقهوا گفت». کار مرا آسان کن و زبانم را بگشا تا نصیحت مرا بفهمند.

امروز یادآوری است برای فعالان رسانه ای و روابط عمومی از زحمات بی وقفه و زحمات والای عزیزانی که با رسیدن به هدفی مقدس بزرگترین خدمت را در راه سربلندی به میهن عزیزشان کردند و اشتباه یکی از مهمترین آنهاست. لزوم تزریق روحیه امید به مردم آنان با تأمل بر خدماتی که انجام داده اند و همچنین در مواجهه با شبهات دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این زنان و مردان را سنگ اندازی بر مرزهای فرهنگ و تمدن کشور تذکر داده و به حق می دانند.

دکمه بازگشت به بالا