لزوم اصلاح الگوهای تربیتی در جامعه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران | الگوهای تربیت

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام شهاب مرادی شامگاه چهارشنبه در همایش دختران گیلان با اشاره به اینکه خواندن سوره مبارکه برای آرامش و رزق و روزی توصیه و تاکید شده است، اظهار داشت: خداوند نسبت به زنان از اهل بیت محبت و مهربانی بیشتری دارد. مردان.

خدا با زنها خوب است

کارشناس خانواده با بیان اینکه خداوند نسبت به زنان مهربان است و ایثار، محبت و معرفت مردان به زنان برکت خداوند است، ادامه داد: محبت و مهربانی به خانواده و فرزندان گناه را از بین می برد.

این کارشناس فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه اعمال اخلاقی باعث ایجاد روحیه خوب و آرامش روحی می شود، گفت: انسان مودب روحیه خوب، آرامش روحی و اقبال زیادی دارد.

کارشناسان مسائل خانواده نیازهای عاطفی را یکی از مهمترین خواسته های دختران برشمردند و می گویند: نیازهای عاطفی دختران و زنان را تامین کنید. قسمتی از اولویت ها و پیش نیازهای جامعه برای محبت به خانواده و فرزندان، نوعی تخریب و آفت است.

شکاف نسلی یکی از مهم ترین آسیب های جامعه است

وی با بیان اینکه شکاف نسلی یکی از مهم ترین آسیب های جامعه است، افزود: تفاوت فکری و اندیشه ای بین نسل ها منجر به تعارضات رفتاری در جامعه می شود.

این کارشناس مسائل خانواده با بیان اینکه جامعه نیازمند شناخت درمانی در اذهان مردم است، گفت: شناخت ذهنی و فکری در بین افراد قدرت تأمل و تفاهم را در جامعه افزایش می دهد.

حجت الاسلام مرادی بر اصلاح الگوی تربیتی در جامعه تاکید کرد و افزود: خود تحلیلی نادرست خانواده آینده آنها را تباه می کند.

مراقب رفتار خود و فرزندان باشید

وی با اشاره به شیوه های جدید تربیت فرزندان در جامعه امروزی افزود: تفویض استقلال به فرزندان از سوی خانواده و لزوم دقت در رفتار و گفتار.

این کارشناس خانواده با انتقاد از هزینه عفاف و حجاب افزود: قیمت چادر در کشور بسیار بالاست و این موضوع بسیار بالاست.

دکمه بازگشت به بالا