فقط۱۲۰جایگاه برای فعال سازی باقی مانده/ امکان سوخت گیری با کارت از صبح فردا

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: تاکنون 4 هزار جایگاه وارد مدار شده اند و تلاش می کنیم تا چند ساعت آینده شرایطی را فراهم کنیم تا مردم بتوانند با سوخت خود سوخت گیری کنند.

به گزارش میجیک، جلیل سالاری در گفت‌وگوی تلویزیونی با نشان دادن وضعیت جایگاه‌های سوخت، گفت: با تلاش‌های انجام شده 4000 جایگاه فعال شده و هنوز 120 جایگاه وجود دارد که در محدوده بین استان‌ها و این جایگاه‌ها هستند. امشب تعطیل خواهد بود.” فعال شد.

وی افزود: از طرف همکاران بابت ایجاد این اختلال عذرخواهی می کنیم و امیدواریم با تلاشی که فردا صبح انجام می دهیم مسیری را برای کارت BBM نیز فراهم کنیم و مردم بتوانند از سهمیه سوخت گیری کنند. مسیر

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: با توجه به تجربه همکاران، نیروهای فنی و مهندسی را در همه حوزه‌ها فعال کرده‌ایم و از ظرفیت تمامی ادارات برای عبور از این چالش استفاده کرده‌ایم و مردم می‌توانند با توجه به این چالش، کار کنند. روتین.” معمولا تا چند ساعت آینده از طریق کارت سوخت سوخت گیری کنید.

به گفته سالاری، این کار به صورت پایلوت در دو جایگاه در تهران انجام شد و هم اکنون مردم سوخت گیری را رصد کرده و با سامانه ارتباط برقرار کرده ایم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا