فرصت ۶ روزه برای ثبت‌نام نهایی کاروان ایران

آخرین مهلت ثبت نام نهایی کاروان ایران در بازی های آسیایی به پایان رسیده و هنوز جلسه نهایی ستاد کل بازی ها برگزار نشده است.

به گزارش میجیک، نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگزو 80 روز دیگر آغاز می شود و مهلت ارسال لیست نهایی رشته ها به پایان می رسد اما تکلیف برخی رشته ها هنوز مشخص نیست.

رهبری بازی های آسیایی تا 20 تا 21 تیرماه مهلت دارد تا ثبت نام نهایی رشته ها و ورزشکاران را انجام دهد. این در حالی است که آخرین جلسه ستاد عالی بازی ها برای تکلیف نهایی رشته برگزار نشده است.

روز چهارشنبه 23 تیرماه کمیته ملی المپیک از فدراسیون خواست تا لیست نهایی را اعلام کند اما در این بین همچنان در مورد برخی رشته ها به ویژه رشته های گروه سوم که مدال ندارند و اکثر جوانب از آن ها حمایت می کند، تردید وجود دارد.

شنیده ها حاکی از آن است که برخی رشته ها مانند فوتبال و والیبال بانوان باید از لیست اعزامی حذف شوند و برخی رشته های دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی نداشته اند و در اعزام یا تعداد سهمیه ها تردیدهایی وجود دارد. آنها دارند.

بارها این انتقاد به ستاد کل گاملان وارد شد که چرا تکلیف نهایی میدان مشخص نشد و جلسات به تاخیر افتاد. بدیهی است تکلیف نهایی برخی از دروس به 90 دقیقه افزایش یافته است. وزارت ورزش احتمالا 28 تیرماه جلسه ای برگزار خواهد کرد اما کمیته ملی المپیک باید هر چه سریعتر برای ثبت نام نهایی کاروان شروع کند.

کاروان ایران با حدود 540 نفر در بازی های آسیایی هانگجو شرکت کرد که ثبت نام این تعداد قطعا زمان بر است.

* رشته های اعلام شده توسط ستاد بازی تاکنون:

گروه یک: کشتی (آقایان)، کاراته (آقایان و بانوان)، وزنه برداری (آقایان)، ووشو و کوراشی (مردان و بانوان)، تکواندو (مردان و بانوان)، والیبال (مردان)، آتی (آقایان و بانوان)، کانو و کایاک سواری و پارو . (آقایان و بانوان)، دو و میدانی (مردان) و واترپلو (مردان) ارسال می شود.

گروه دو: صخره نوردی (مردان و زنان)، تیراندازی (مردان و زنان)، تیراندازی با کمان (مردان و زنان)، هندبال (مردان)، بازی های الکترونیکی (مردان)، بوکس (مردان)، شطرنج (مردان و زنان)، وزنه برداری (زنان) ، دو و میدانی (مردان و زنان)، فوتبال (مردان)، تنیس روی میز (مردان)، شمشیربازی سابر (مردان)، دوچرخه سواری کوهستان (زنان) و ژیمناستیک هنری. دوومیدانی (مردان)، جودو، اسکیت (آزاد) و بسکتبال.

زمینه هایی که بعداً اعلام شد:تیم تنیس روی میز (یک دختر و یک پسر)، تنیس خاکی (یک دختر)، شمشیربازی اپه (یک دختر)، جودو (یک دختر) و تیراندازی با کمان و ریکرو (یک دختر و یک پسر)، شنا (4 پسر) هندبال بانوان

ستاد عالی بازی ها اعلام کرده است که تیم ملی والیبال بانوان باید در کمیته کارشناسی مجدد مورد بررسی قرار گیرد و مجددا به ستاد اعلام شود. ضمناً وضعیت تیم هندبال مردان در کمیته کارشناسی بررسی و در ستاد اعلام خواهد شد. و به ستاد اعلام شد.

تنیس روی میز از افزایش سهمیه پسرانش به سه نفر خبر داد.

فیلدهای پست نشده: اسکواش (زنان و مرد)، بسکتبال زنان (پنج نفره)، دوچرخه‌سواری (کوهستان مردان، پیست و جاده زنان)، بدمینتون مردان، سه‌گانه، شمشیربازی فلور (مردان و زنان)، ژیمناستیک (ترامپولین)، فوتبال تاکرا (مردان) و زنان) ) ) و قایق اژدها (مونث) قطعا ارسال نمی شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا