فراخوانی برای شرکت‌های توانمند در اجرای پروژه ساخت و راه‌اندازی زباله‌سوز حرارتی

فراخوان ستاد توسعه اقتصادی مبتنی بر دانش آب، اقلیم و محیط زیست برای دعوت از شرکت های فناور و دانش بنیان واجد شرایط برای مشارکت در ساخت و راه اندازی زباله سوز حرارتی 500 تنی در روز در شهرستان آمل منتشر شد.

به گزارش میجیک، با توجه به محدودیت‌های دفن مهندسی زباله در استان‌های ساحلی کشور، استفاده از روش‌ها و فناوری‌هایی که میزان پسماند ارسالی به محل‌های دفن زباله از جمله زباله‌سوزهای حرارتی را کاهش می‌دهند، گزینه مناسبی برای منطقه است.

در همین راستا و با هدف اجرای طرح‌های رونق اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد پروژه‌ها و توسعه پایدار و اجرای اقتصاد دورانی، پروژه ساخت و راه‌اندازی زباله‌سوز حرارتی به ظرفیت 500 تن در روز با تلاش معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و با همکاری سازمان شهرداری‌ها و وزارت بهداشت و سازمان انرژی روستایی (ساتبا)، سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر سازمانهای ذیربط در این خصوص ریخته شده است.

در اجرای این طرح ضمن تامین زیرساخت های لازم از سوی بهره بردار، تا سقف 1500 میلیارد ریال حمایت از تحقیق و توسعه و تسهیلات به فناوران منتخب ارائه می شود. با اجرای این طرح برای 70 نفر به طور مستقیم و 300 نفر غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

به گفته معاونت علمی ریاست جمهوری، شرکت های علاقه مند به مشارکت در این طرح ملی می توانند در تاریخ 24 مردادماه برای کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت فرم پیشنهاد (RFP) به سایت اقتصاد آب، اقلیم و محیط زیست دانش بنیان به نشانی https://ce.isti.ir/ مراجعه و یا با شماره تلفن 0218352314 تماس بگیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا