فدراسیون شمشیربازی برای زنان چه برنامه‌ای دارد؟

فدراسیون شمشیربازی برای فصل جدید رقابت ها باید برنامه جدیدی برای تیم بانوان داشته باشد وگرنه نمی توان انتظار نتیجه در بازی های آسیایی و کسب سهمیه المپیک داشت.

به گزارش میجیک، مسابقات شمشیربازی فعلا به پایان رسیده و شمشیربازان باید پس از استراحتی کوتاه آماده حضور در مسابقات بین المللی شوند. از سال 2023 رقابت شمشیربازان جدی تر می شود زیرا آنها باید برای کسب سهمیه المپیک پاریس تلاش کنند.

فدراسیون جهانی اعلام کرده است که شرکت در مسابقات جایزه بزرگ، جام جهانی، مسابقات ماهواره ای، قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا تاثیر بسزایی در رده بندی شمشیربازان و رنکینگ المپیک از 3 آوریل 2023 (14 آوریل 1402) تا آوریل دارد. 1. ، 2024 (13 آوریل 1403) سهمیه المپیک محسوب می شود.

در قسمت آقایان پست ها کاملا مشخص است اما برای خانم ها برنامه مشخصی وجود ندارد.

جدای از مذاکره برای کسب سهمیه المپیک، بازی های آسیایی هانگجو نیز در پیش است و اگر اعزام بانوان تنها به حضور در مسابقات قهرمانی آسیا یا جهانی بستگی داشته باشد، نمی توان انتظار نتایج فوق العاده ای داشت.

البته برنامه ارسال کبریت بیشتر به مسابقات باید برای همه اسلحه ها اتفاق بیفتد. با توجه به حریفان مشابه در مسابقات جهانی و بازی های کشورهای اسلامی، اپه و صابر بازی نسبتا قابل قبولی را ارائه می دهند، هرچند در برخی مسابقات انتظارات بیشتری وجود دارد، اما شاید مشکل این باشد که حضور پررنگی در مسابقات بین المللی دارند و باید دید. سایر زمینه ها اعظم بختی در مسابقات قهرمانی جهان و بازی کشورهای اسلامی عملکرد خوبی داشت و نشان داد در صورت دست زدن به نتایج خوبی هم می رسد.

تیم بانوان فلور نیز بدون برنامه خاصی در مسابقات جهانی شرکت کرد که مشخصا قرار نبود نتایج خاصی کسب کند. بعد از آن مشخص نیست که اردو برای او در نظر گرفته شده است یا خیر؟ یا بر اساس چه کسی آموزش می بینند؟

مسابقات بین المللی در رده جوانان برگزار می شود و باید فرصت شرکت به جوانان داده شود.

درست است هزینه اعزام زیاد شده اما اعزام نکردن بانوان به مسابقات کمکی به پیشرفت نمی کند.

در مسابقات جهانی مصر، فائزه رفیعی و اعظم بختی به جدول اصلی آمدند که توانستند رتبه خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و این نشان می دهد که حضور آنها در مسابقات موثر خواهد بود.

دختران صابر در سال 2022 علاوه بر مسابقات جهانی و بازی های کشورهای اسلامی تنها در جام جهانی گرجستان اوایل سال 2022 حضور خواهند داشت.

اپه همچنین در جام جهانی امارات که هنوز تکمیل نشده است شرکت کرد و اردوی 10 روزه در آذربایجان داشت.

البته اگر روند آماده سازی کشورهای مختلف را با ایران مقایسه کنیم متوجه می شویم که برنامه ریزی خاصی برای بانوان وجود ندارد و غیر از برگزاری اردوهای داخلی چه کارهای دیگری انجام شده است؟

در سایت جهانی تاریخ برگزاری مشخص است و اگر فدراسیون بخواهد در بازی های آسیایی نتایج بهتری بگیرد تا سهمیه المپیک را به طور جدی دنبال کند، از این پس زمان را از دست نمی دهد و برنامه ریزی مناسبی برای بانوان خواهد داشت. . در، و اردو نیز منسجم تر است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا