طوفان ووشوکاران ایران در قهرمانی جهان/ ۳ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز تالوکاران در اندونزی

نقره

در پایان سومین روز مسابقات ووشوی قهرمانی جهان، کشتی گیران جوان ایران با کسب 5 مدال (3 طلا، یک نقره و یک برنز) دست یافتند.

به گزارش میجیک، امروز (پنجشنبه) 26 آذر 1401 در سومین روز از مسابقات قهرمانی جوانان جهان 2022 – اندونزی، تیم ملی ایران در رده خرک بانوان و آقایان عملکرد خوبی داشت و موفق به کسب سه مدال طلا شد. و یک برنز

نتایج ایران تالوکاران به شرح زیر است:

در روبریک سقف مردان یونس خدایی در قالب «نن دائو» با امتیاز 9.26 به مدال طلا دست یافت. در این فرم نمایندگان کره جنوبی و مصر دوم و سوم شدند.

در ماده خرک بانوان هستی صدیقی در «نن دائو» با امتیاز 9.24 به مدال طلا دست یافت و قهرمان جهان شد. در این فرم ورزشکارانی از هنگ کنگ و مالزی دوم و سوم شدند.

همچنین در رشته بانوان در قالب “نن گوئن” نازنین بازار از ایران با امتیاز 8.99 به مدال طلا دست یافت و نمایندگان هنگ کنگ و چین دوم و سوم شدند.

در بخش مردان نیز شاهین بنیطالبی در قالب “نن گوئن” به همراه نماینده هنگ کنگ به مقام سوم دست یافت و به مدال برنز دست یافت. در این فرم ورزشکاران مالزیایی و اندونزیایی مقام های اول و دوم را کسب کردند.

امروز (پنجشنبه) حدیث امیری در «گوئن شو»، حسین قبله نما در «گوئن شو» و رامتین سیاه مشتایی و سامیار صادقی در «چانگ چوان» این فرم را اجرا کردند اما مدالی نگرفتند.

پیش از این در مسابقات روز گذشته نازنین بازار در قالب نانچوان به مدال نقره دست یافت.

سانداکاران ایران نیز عصر امروز به مصاف رقبای خود می رود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا