ضرورت رفع نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان به نقدینگی

سرپرست معاونت فناوری وزارت علوم تاکید کرد؛

امید رضایی فر تاکید کرد: نیاز شرکت های دانش بنیان به نقدینگی و فضای مالی نوآور باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری آنا، امید رضایی فر معاون فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه رویداد فینوتکس دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس 2023 در جمع خبرنگاران گفت: این رویداد به منظور جمع آوری و فرهنگ سازی بازیگران مالی و مالی در حوزه فناوری و نوآوری دولتی برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه نیاز شرکت های دانش بنیان به نقدینگی و فضای مالی نوآور باید تامین شود، افزود: شرکت های دانش بنیان و نوآور نیازمند یک سری فناوری ها و فناوری ها در ابزارهای مالی هستند تا نقدینگی مالی و فضای مالی برای نوآوری افزایش یابد. بنابراین از طریق این رسانه بخش ویژه ای از مجموعه تامین مالی دولت به سمت تولید فناوری سوق داده می شود.

سرپرست معاونت فناوری وزارت علوم با اشاره به وضعیت تامین مالی شرکت های دانش بنیان گفت: در وزارت علوم تلاش می کنیم از وجوهی که در قالب سود ویژه و گردش مالی پارک است استفاده کنیم. . و دانشگاه ها از شرکت های دانش بنیان حمایت کنند.

به گزارش آنا، نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری Innotex 2023 از روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می شود و تا روز جمعه 3 اردیبهشت ادامه دارد.

دکمه بازگشت به بالا