ضرورت ترمیم جاده روستای چناررودخان شفت پیش از ایجاد خسارت جانی و مالی

میجیک/گیلان یکی از اهالی روستای چناررود خان با اشاره به توریستی بودن این منطقه و ترافیک زیاد جاده گفت: تردد با خودرو در این جاده خطرناک است و نگران آسیب دیدن خودروها هستیم. آنها در حال عبور هستند. لطفا قبل از وقوع اقدام کنید.

تخریب جاده روستای چناررود خان بر اثر سیلاب در آبان ماه سال جاری برای مدت طولانی اهالی را با مشکل مواجه کرد.

یکی از اهالی روستا با بیان اینکه جاده چناررودخان از مدت ها قبل آسیب دیده و سیل بخشی از جاده را تخریب کرده است، گفت: تلاش هایی از سوی دهیاری و دهیاری انجام شده اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است. .

وی با اشاره به طبیعت گردشگری این منطقه و تردد زیاد در این جاده گفت: تردد با خودرو در این جاده خطرناک است و نگران آسیب دیدن خودروهای عبوری هستیم. لطفا قبل از وقوع اقدام کنید.

یکی از بانوان ساکن روستا نیز به مشکل ناتمام پل دسترسی چناررودخان اشاره کرد و گفت: این پل سال هاست که در حال ساخت است و نیاز به پیگیری جدی مسئولان دارد.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با میجیک، با نشان دادن خسارت به بخشی از جاده روستای چناررود خان در دهستان چوبر شهرستان شفت، گفت: سیل اخیر به بخشی از جاده آسیب وارد کرده است.

وی با بیان اینکه احداث دیوارهای بتنی، تثبیت، سندبلاست و بهسازی جاده ها در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان قرار دارد، افزود: در این راستا اجرای عملیات اجرایی در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار دارد. مرمت این جاده حداقل 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که منتظر تخصیص اعتبارات لازم از سوی شورای شهرسازی هستیم و با تخصیص اعتبارات لازم عملیات اجرایی را آغاز خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جلان گیلان همچنین به پل جدیدی که در این روستا در حال ساخت است اشاره کرد و گفت: با وام دو میلیارد تومانی کار ساخت پل را آغاز کردیم و اکنون بیش از 60 درصد پیشرفت داشته ایم.

نیک فهم با بیان اینکه اعتبارات لازم برای ساخت پل انجام نشده و اداره راهداری با هدف رفع مشکل تردد شهروندان عملیات اجرایی را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: حداقل به چهار میلیارد دیگر نیاز داریم. تومان اعتبار برای تکمیل پل.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا