ضرورت تداوم برگزاری مسابقات استعدادهای ورزشی

میجیک/زنجان نایب رئیس بانوان فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی بر برگزاری مسابقات استعدادیابی ورزشی تاکید کرد.

منصوره گرجی عصر دیروز (5 مهرماه) در حاشیه سومین دوره مسابقات سنگنوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور در گفت وگو با میجیک، با افتخار میزبانی زنجان در دو رشته کشوری در بخش کوهستان آقایان و بانوان را به خود اختصاص داد. ، گفت: زنجان یکی از استان های پیشرو در رشته صخره نوردی است و به همین دلیل ظرفیت خوبی برای میزبانی این رویداد دارد.

وی با یادآوری اینکه در سومین دوره مسابقات صخره نوردی قهرمان کشور 52 ورزشکار و در بیستمین دوره مسابقات سنگ نوردی قهرمانی کشور 41 ورزشکار به مدت چهار روز در بخش بانوان حضور داشتند، تصریح کرد: این رویداد در رده سنی جوانان است. الف و جوانان برگزار شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه هرچه شاهد برگزاری مسابقات باشیم، بالاترین استعدادهای ورزشی را در رشته های مختلف شناسایی خواهیم کرد، ادامه می دهد: البته پس از شناسایی استعدادهای ورزشی، زمینه برای پایه گذاری ورزش فراهم می شود. رشته. و زمانی که پایه نظم و انضباط محکم باشد، شانس کسب مدال در مسابقات برون مرزی نیز افزایش می یابد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کوهنوردی و ورزش ورزشکاران حاضر در این مسابقات را حاصل مسابقات دانش آموزی دانست و گفت: توسعه مسابقات قهرمانی ورزشی در این گروه هدف برگزاری المپیک دولتی است. استعدادهای برتر و ادامه این رقابت بیش از آن که استعدادهای ورزشی کمک کند را شناسایی خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا