شکست دختران فوتبال بم مقابل ازبکستان/ فینال آسیا از دست رفت

ازبکستان | فوتبال

تیم فوتبال بانوان بم با شکست مقابل نمایندگان ازبکستان از صعود به فینال مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا بازماند.

به گزارش میجیک، تیم فوتبال بانوان خاتون بام از ساعت 16:30 امروز (سه شنبه) در دیدار برگشت رقابت های قهرمانی باشگاه های بانوان آسیا به مصاف سغدیانا ازبکستان رفت و با شکست یک بر صفر از راهیابی به فینال بازماند.

بازیکن ازبکستان در دقیقه 31 بازی با عبور از خط دفاعی هم تیمی هایش را با دروازه ایران در موقعیت تک به تک قرار داد و با ضربه چیپ هم یک گل تیمی به ثمر رساند. نیمه اول این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه ایجاد کردند اما نتوانستند گلزنی کنند و این دیدار با برتری یک بر صفر سغدیانا به پایان رسید.

اولین بازی دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسید.

مرضیه جعفری سرمربی تیم بم این دیدار را با ترکیب زهرا خواجوی، عاطفه رمضانی، کوثر کمالی، بهناز طاهرخانی، شهناز جعفری زاده، سمانه چکندی، زهرا سربالی، مونا حمودی، فاطمه گرایلی، زهرا قنبری و نگین زندی آغاز کرد.

سومین دوره آزمایشی قهرمانی باشگاه های آسیا در دو گروه غرب و شرق ادامه دارد و تیم های برتر دو گروه در فینال مهرماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

از گروه شرق، دانش پژوهان کالج تایلند به فینال راه یافتند و از گروه غرب، سغدیانا ازبکستان فینالیست شد.

در ابتدا قرار بود مسابقات غرب با حضور تیم هایی از اردن، هند، ایران و ازبکستان برگزار شود اما باشگاه اردنی انصراف داد و تعلیق فوتبال هند منجر به حذف تیم بانوان این کشور از مسابقات شد. به این ترتیب دو تیم ایران و ازبکستان در بازی رفت و برگشت به مصاف هم می روند و در نهایت تیم ازبکستان می تواند به فینال راه یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا