سومین سهمیه المپیک برای تیراندازی ایران/ فاطمه امینی به پاریس رسید

المپیک | تیراندازی

فاطمه امینی در فینال تفنگ بادی بانوان مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در جاکارتا به مقام ششم دست یافت و سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.

به گزارش میجیک، در سومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک، فاطمه امینی در فینال تفنگ بادی بانوان ششم شد و به گفته فدراسیون می تواند سهمیه المپیک پاریس را کسب کند. او سومین تیرانداز زن ایرانی است که به المپیک پاریس راه یافته است.

تیراندازی ایران دو سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده است. هانیه رستمیان در تپانچه 25 متر و شرمینا چهال امیرانی در تفنگ 10 متر جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کردند.

فاطمه امینی با امتیاز 628.2 در مرحله مقدماتی دوازدهم شد و راهی فینال شد.

تیم ملی تیراندازی ایران 13 نماینده در بازی های آسیایی برای توزیع سهمیه المپیک دارد و تاکنون تیم ملی تپانچه بادی مدال نقره، تیم تفنگ بانوان و تیم تفنگ بادی مختلط مدال برنز را کسب کرده است.

سجاد پورحسینی در فینال تپانچه بادی مردان چهارم شد و از راهیابی به المپیک بازماند. نجمه خامتی نیز در رشته تفنگ بادی بانوان در قسمت ذخیره حضور داشت و شانس حضور در فینال و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

مسابقات قهرمانی آسیا از 18 آذرماه در جاکارتای اندونزی آغاز شد و تا 28 آذرماه ادامه داشت و فینال مسابقات آسیایی کسب سهمیه المپیک پاریس در بخش تفنگ و تپانچه بود. در مسابقه در هر رشته دو سهمیه تقسیم می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا