سهمیه وایلدکارت المپیک به فرانک پرتوآذر تعلق نگرفت

المپیک | فرانک پرتوآذر

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری اعلام کرد که نمی تواند به فرانک پرتوآذر، ملی پوش دوچرخه سوار کوهستان ایران، سهمیه جهانی (وایلد کارت) اعطا کند.

به گزارش میجیک، فدراسیون دوچرخه سواری ایران برای حضور فرانک پرتو آذر، ملی پوش کوهستانی برای حضور در المپیک 2024 پاریس درخواست استفاده از وایلد کارت را داشت که اتحادیه جهانی این درخواست را رد کرد.

دیوید لاپارتین، رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در نامه ای به رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران اعلام کرده است که نمی تواند این سهمیه را به فرانک پرتو آذر بدهد.

در بخشی از نامه اتحادیه جهانی دوچرخه سواری به فدراسیون ایران آمده است: البته خانم پرتو آذر در رشته کوهستان ورزشکار ماهری است اما متاسفانه نتوانست سهمیه جهانی (وایلد کارت) بدهد و کمیته بین المللی المپیک به ایران صلاحیت دریافت این سهمیه را داد که او از آن اطلاعی نداشت. اگر خانم پرتو آذر بتواند جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کند، خیلی خوب است، اما اتحادیه جهانی دوچرخه سواری باید از سیستم سهمیه المپیک پیروی کند، در غیر این صورت سایر فدراسیون های ملی که عضو اتحادیه جهانی دوچرخه سواری هستند، برای کسب سهمیه تلاش می کنند. ورزشکاران می خواهند در المپیک پاریس شرکت کنند، ممکن است مصدوم شوند.

26 می (4 خرداد) سهمیه المپیک پاریس به پایان می رسد. حتی اگر امکان موفقیت وجود نداشته باشد تنها راه حل ممکن این است که کمیته ملی المپیک ایران از کمیته بین المللی المپیک بخواهد از طرف خانم پرتو آذر سهمیه بدهد و این موضوع در اختیار بین المللی است. کمیته المپیک

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا