سارقان حرفه‌ای منزل با ده‌ها قطعه طلا بازداشت شدند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل در خیابان شریعتی خبر داد.

به گزارش میجیک، سرهنگ علی قاسم پور در این باره گفت: ماموران کلانتری 104 عباس آباد در حال گشت زنی در خیابان ترکمن تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با دو سرنشین با چهره غیرعادی مشکوک شدند و رفتار آنها را زیر نظر گرفتند. متهم با مشاهده مامور به تعقیب خانه های مجاور پرداخت و به طرز خطرناکی از محل متواری شد.

وی با بیان اینکه مامور پلیس بلافاصله دستور ایست و اجرای طرح دستگیری را صادر کرد، گفت: متهم بدون توجه به دستور پلیس به فرار ادامه داد و در تعقیب و گریز مامور پلیس در نهایت به اجرای طرح بازدارنده پرداخت. . موتورسیکلت متهم متوقف و دو مرد راکب موتورسیکلت دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال دو متهم به مقر پلیس آگاهی گفت: ماموران در این ستاد به دنبال دو متهم هستند که با کشف هشت رشته گردنبند طلا، سه حلقه، هفت جفت گوشواره و تعداد زیادی زیور آلات طلا از این مردم یافت شد. وی همچنین تحت بازجویی قرار گرفت و در این بازجویی به 20 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد. همچنین مشخص شد که این دو مرد سارق حرفه ای خانه بوده اند.

وی با بیان اینکه برای این دو نفر پرونده تشکیل شده است، گفت: این دو نفر برای ادامه روند رسیدگی به جرم و با دستور مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی آنها در دستور کار قرار دارد. همه کالاهای گمشده و سایر جنایات احتمالی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا