زنان رکن اصلی جامعه انسانی هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن عسکری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم اهدای سبدهای کالا به کمک گیرندگان موسسه خیریه آبشار عاطفه با بیان اینکه اسلام برای همه بشریت الگو قرار داده است، اظهار داشت: حضرت زهرا بهترین است. مدل برای زنان چون ایشان ک امیدوارترین و او بهترین الگو برای زنان مسلمان جهان است که نقش دختر، مادر و همسر را به بهترین شکل ممکن ایفا می کند.

فرماندار سنندج گفت: زنان ما اگر می خواهند به رستگاری برسند، حضرت زهرا(س) را الگوی زندگی خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: زنان ارکان اصلی جامعه بشری هستند و علاوه بر هر مسئولیتی، مهمترین نقش را در کانون خانواده ایفا می کنند.

فرماندار سنندج در ادامه به مکتب سردار سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: نوع دوستی و رفع مشکلات همنوعان از ویژگی های مکتب شهید سلیمانی است.

وی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکل توفیق الهی است، گفت: این مهم برای همه اتفاق نمی افتد، اما اکنون سربازان موسسه خیریه آبشار عاطفه از این توفیق الهی بهره مند شده اند. مردم.

فرماندار سنندج اعلام کرد: نیکوکاران و مردم دلسوز تسهیلگران واقعی دولت برای رفع کمبودها و حلقه وسط پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند.

عسگری خاطرنشان می کند و اثربخشی زنان را در نبرد شناختی و مشارکت اجتماعی نشان می دهد: زنان نباید تنها ناظر در مناظره انتخاباتی باشند و بتوانند به مشارکت حداکثری برسند و به کاندیدای اصلح رای دهند.

دکمه بازگشت به بالا