زنان اثرگذار سرمایه های اجتماعی شهر هستند  – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران

به گزارش خبرنگار آنلاین، رویا حیدرزاده شامگاه پنجشنبه در مراسم شهربانو در مشهد گفت: واقعه شهربانو روایتی از یک زن تاثیرگذار در شهر است که اگر در مشهد به چنین رویدادی نیاز داشته باشیم، مستندسازان ما در این زمینه می توانند. این کار را بکن. بهترین روایت برای زنان تأثیرگذار در شهر».

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: این رویداد (محفل شهر بانو) در راستای ارتقای جریانات فرهنگی و هدف عملیاتی گفتمان هویت زن مسلمان ایرانی است. . زنان ما در این 44 سال می توانند در عرصه های آموزشی و تربیتی، فرهنگی، پژوهشی، خدمات رسانی و اجتماعی نقش موثری داشته باشند و خود را ثابت کنند و شگفتی های موثری را در عرصه بین المللی رقم بزنند.

وی با بیان اینکه زنان ما سرمایه های انسانی هستند، تصریح کرد: باید با حوزه ها و قالب های مختلفی برخورد کنیم، تولید فیلم و مستند یکی از قالب های جذابی است که می توان در این زمینه از آن استفاده کرد.

حیدرزاده افزود: با توجه به اینکه مسائل زنان به صورت مستند چندان به چشم نیامده است، رسانه ها باید از زوایای مختلف به این موضوع بپردازند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) گفت: زنان مسلمان ایرانی در آینده باید سومین الگوی زنان در جهان باشند، پس الگو، الگو و الگو باشند. باید به شکل و شمایلی جذاب ارائه شود.

وی گفت: به فیلم ها به ویژه فیلم های زنانه که شاید نخبگان این عرصه باشند، توجه کافی نداشته ایم. در این زمینه مسئولان مربوطه اقدامات و حمایت های لازم را انجام دهند. البته ساخت فیلم. در مشهد توسعه خاصی خواهد داشت.

حیدرزاده افزود: همچنین لازم است سینماگران و یا اصحاب رسانه درخواست کنند تا مشهد در مرکز توجه تولید فیلم قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) گفت: سینماگران می توانند به عنوان سوژه به بانوان بزرگوار و تاثیرگذار مشهد بپردازند چرا که آنها سرمایه بزرگ اجتماعی این شهر هستند.

وی بیان کرد: در پیشینه تاریخی مسجد، زنان تأثیرگذار زیادی داریم، در گذشته که زنان نوغان اولین زنانی بودند که به واسطه حضور امام رضا(ع) هویت مسیحی را شکل دادند، در دوران انقلاب و در دوران معاصر.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: بانوان مشهدی همواره بخشی از بانوان رانندگی و پیشرو هستند، بنابراین این قشر باید به عنوان پایتخت هویت مشهد توجه بیشتری داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا