رکورددار پرش با نیزه زنان: پسرفت نکرده‌ام/ دختران لایق حمایت هستند

رکورددار پرتاب نیزه بانوان با اشاره به پیشرفت بانوان ورزشکار گفت: باید بیش از رکوردی که ثبت کرده اند حمایت کنند.

مهسا میرزاطبیبی، رکورددار پرتاب نیزه بانوان در گفت وگو با میجیک، برنامه تمرینی خود برای زمستان را بیان کرد و گفت: تمرینات خود را بعد از مسابقات لیگ به طور منظم شروع کردم و با کمک مربی تمرینات خوبی را در طول تمرین پشت سر گذاشتم. فصل آماده سازی.. آمادگی جسمانی خوبی دارم. پرش طول را شروع کرده ام و برای مسابقات داخل سالن آماده می شوم.

وی درباره احتمال اعزام به مسابقات داخل سالن آسیا گفت: در چند سالی که رکورد را ارتقا دادم، تمرکزم را در بین نفرات برتر مسابقات بیشتر کردم. فدراسیون در مورد پست ها تصمیم می گیرد اما امیدوارم اعزامی باشم و نتایج خوبی در مسابقات بگیرم.

میرزاطبیبی به پیشرفت خود در سال های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: بسیار سالم هستم و تمرینات منظمی را دنبال می کنم. 4 متر رکورد خوبی است و این بار عقب نشینی نمی کنم. از ابتدای ورزش کم کم پیشرفت کردم اما وقتی رکوردها حرفه ای شد میزان پیشرفت به عوامل دیگری بستگی دارد. از جمله اینکه اسپانسرها باید با اردوهای منظم و تجهیزات بهتر به ما کمک کنند تا رکورد خود را ارتقا دهیم.

وی به پیشرفت دو و میدانی بانوان اشاره و تصریح کرد: دختران دوومیدانی در یکی دو سال اخیر پیشرفت زیادی داشته اند و باید از رکوردی که به ثبت رسانده اند حمایت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا