رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود

فناوری

به گزارش خبرگزاری میجیک استان سمنان، مرتضی نظری گفت: در این رویداد 9 چالش فناوری گردشگری از جمله واقعیت افزوده در گردشگری، راهنمای صوتی گردشگری، تصاویر 360 درجه، سفرهای محلی و محلی، اقامتگاه، انیمیشن حل می شود. ، واقعیت مجازی و اینترنت. اشیاء در گردشگری و هتلداری راهنما برای مسافران و گردشگران با استفاده از رویکردهای جدید فناورانه هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود تصریح کرد: پارک علم و فناوری استان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان نیز از طرح ها و محصولات منتخب حمایت ویژه خواهند کرد. در این رویداد افزود: باید با استفاده از محصولات تولید شده در سطح استانی با مدل های درآمدی مختلف، محصولات تولید شده در سطح استانی و ملی را از طریق اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ترویج و بستر مناسب را برای امروز فراهم کرد. محصولاتی برای مخاطبین و گردشگران از جمله حمایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان.

مرتضی نظری گفت: پارک علم و فناوری استان سمنان نیز حمایت هایی از جمله برگزاری جلسات سرمایه گذاری با صنعتگران و نیازمندان، راه اندازی مرکز پارک علم و فناوری استان سمنان، ارائه خدمات مهارت آموزی ویژه و ارائه تسهیلات ویژه در این زمینه را انجام می دهد. زمینه برای توسعه حرفه ای گروه کاری توسعه دهنده. برای تکمیل محصول، ایده این است که فرصت حضور در یک نمایشگاه معتبر پس از ورود محصول اولیه، برای حمایت از یک رویداد بزرگ برای پاسخگویی به نیازهای فناوری گردشگری با رویکرد فناوری جدید ارائه شود.

وی افزود: رویداد ملی پاسخگویی به نیازهای فناورانه حوزه گردشگری با رویکرد فناوری نوین در تاریخ 15 تا 16 دی ماه 1402 در پارک علم و فناوری استان سمنان واقع در شهرستان شاهرود برگزار می شود.

46

دکمه بازگشت به بالا