رونمایی از بخش «ویترین دختران» در پلتفرم‌های داخلی در روز دختر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی در جلسه هماهنگی شورای بزرگداشت دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اظهار داشت: در روز دختر بخش «ویترین دختران» را به صورت داخلی افتتاح می کنیم. . پلتفرم و این بخش باز خواهد شد.

V اعلام: جشنواره فیلم و هنر بانوان از امروز راه اندازی می شود و امیدواریم بیش از هر زمان دیگری شاهد برنامه های چند رسانه ای، ویدئویی، فیلم کوتاه و بلند، تئاتر و بیشتر در حوزه زنان و دختر باشیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر زنان، افزود: بر اساس تعبیر، زن در تعریف منتسب به شرق، بدون نقش و طرف و در غرب است. . طبق تعریف، آنها موجوداتی هستند که جنسیت آنها فراتر از انسانیت است. آنها چاق هستند و به عنوان ابزاری برای سرمایه داری تعریف می شوند، اما ما مدل سومی را در حوزه زنان ارائه می دهیم که نه شرقی است و نه غربی. ما باید الگوی سوم زنان را مجدداً تأیید کنیم، یعنی این زنان در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و غیره فعال هستند و در عین حال پاک، خانه دار و معلم کودک هستند و می توانند بیاورند. با هم جنبه های مختلف زندگی که دختران ما این را به دنیا نشان می دهند.

وی خاطرنشان کرد: رهبری می گویند ما در حوزه بانوان هستیم شارژ ما و ما اجازه نمی دهیم از زنان به عنوان ابزار استفاده شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین بر لزوم برگزاری کمپین هایی با محتوای به دور از تجمل گرایی و ترویج ساده زیستی در استان تاکید کرد و لزوم فعالیت گروهی مردمی برای انجام کمپین های مختلف در حوزه زنان را ضروری دانست. : دیده ایم که زنان در شورش ها مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند و از آنها به عنوان ابزار استفاده می شود. همچنین در مورد مسمومیت دختران در دنیا تبلیغات می شود و سعی می شود موضوعی را مطرح کند که صحت ندارد. این توسط خود زن خنثی می شود.

خزعلی در خصوص لزوم همکاری معاونت فرهنگی و وزارت آموزش و پرورش برای اجرای برنامه ویژه دختران گفت: هماهنگی های لازم با شهرداری انجام شده تا فرهنگسرا و مدارس اطراف تحت پوشش قرار بگیرند و به خوبی این کار را انجام دهند. و به صورت اطلاع رسانی برنامه ای برای آنها در روز دختر.

خزعلی همچنین با اشاره به پیروزی ملی پوشان هاکی روی یخ دختران کشورمان در پنجمین دیدار مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا مقابل سنگاپور خاطرنشان کرد: ملی پوشان دختر هاکی روی یخ علیرغم شرایط خاصی که در کشورمان تحمیل شده و با وجود تحریم ها و مشکلات پیروز شده اند. این پیروزی این پیروزی با وجود کمبود امکانات و با حفظ حجاب در مرحله میانی بین المللی این یک مدل منحصر به فرد است که جهان باید به آن روی بیاورد.

دکمه بازگشت به بالا